Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Przesunięty przez: Htsz
2014-04-21, 16:30
Autor Wiadomość
wloski 
Blogger.Klub

Dołączył/a: 05 Wrz 2012
Posty: 0

Wysłany:    [Blogger] 'Załaduj więcej' zamiast 'starsze/nowsze' posty

Witam,

przeszukałem już sporo sieci na ten temat, ale że nie znam się kompletnie na html to wolę w końcu zapytać.

Bardzo mi zależy na tym, by blog był optymalny i na komputery i na telefony. Chciałbym zapytać czy jest jakiś skrypt który by pozwolił na ładowanie się postów w identyczny sposób co tutaj http://www.cupofcouple.com/ czy jest to możliwe w ogóle w bloggerze?
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2014-04-19, 17:11   

Chodzi o popularne kafelki? Czyli ikona wpisu (miniatura / thumbnail), tytuł, czytaj dalej i czasem fragment posta?

Najprostszy sposób to zwijanie postów. Obejdziesz się bez grzebania w HTML/CSS.

Kolejna opcja to poszukanie odpowiedniego szablonu, który udostępniany jest za darmo lub za grosze. Musisz jednak unikać tych skórek, które korzystają z JavaScript "createSummaryAndThumb", bo w rzeczywistości ładowana jest cała treść wpisu (tego chcesz uniknąć) a skrypt jedynie ukrywa część.

Trzeci sposób to edycja sekcji postów tak, by zawierała jedynie miniaturę, tytuł i link. To jednak wyjście dla średnio i bardzo zaawansowanych. Potrzebna znajomość HTML/CSS i zmiennych bloggera, min.: data:post.thumbnailUrl, data:post.firstImageUrl, data:post.snippet