Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
Łukasz 
Blogger.Klub

Dołączył/a: 06 Maj 2014
Posty: 0

Wysłany:    [Szablon Sorbet, Blogger] Jak uzupełnić kategorie w menu?

Witam.
Chcę się dowiedzieć jak przydzielić posty na blogu na blogspocie, tak aby wyświetlały się na stronie głównej i w przydzielonej kategorii w menu. Widziałem podobne tematy na tym forum i w innych miejscach w internecie, lecz problem w tym, że ani dodanie etykiet, ani stron nie pomaga, dlatego, że szablon pobrałem ze strony z darmowymi szablonami. Nie znam się za bardzo na HTML'u. Mam nadzieje, że mniej więcej zrozumiecie o co mi chodzi. Nie chcę dawać linku do bloga, jest to mój pierwszy post nie chcę być od razu zbanowany dlatego, że się reklamuję, więc jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak to wygląda to proszę napisać dam link za zgodą moderatora.
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2014-05-06, 17:50   

Jeżeli jesteś właścicielem bloga, o którego pytasz a temat dotyczy jakiegoś problemu z nim związanego, to adres oraz nazwa szablonu jest wręcz wymagana.

Strony statyczne i strony etykiet mają własne adresy URL. Jeżeli menu w szablonie jest robione ręcznie, to trzeba je odszukać w źródle i wkleić odnośniki w odpowiednie miejsce.
______________________________________________________
nie radzisz sobie? :arrow: pomoc indywidualna oraz blogi i strony na zamówienie
zapraszam do przewodnika po forum oraz grupy Blogger Polska! na fb

Think before you post™ | ^_^ na każdego posta znajdzie się riposta™