Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
LimakXRobczuk 
WordPress.Klub
konserwArTYSTA


Imię: LXR
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył/a: 28 Paź 2009
Posty: 97
Miasto: 3miasto

  Wysłany:    Martwy punkt w tworzeniu małego serwisu

:help: Utknąłem w martwym punkcie. :kwasny:
  • Wiem sporo (choć nie wszystko) o HTML i CSS, ftp, usługach hostingowych.
  • Wiem trochę o php, mySQL, rozumiem strukturę bloggera i wordpressa.
  • Jestem artystą muzykiem. Potrzebuję samodzielnie (ze względu na koszta) stworzyć mały serwis w celu autopromocji.
  • Mam określoną wizję.


Nie uważam, że rzucam się z motyką na słońce, ponieważ sprawnie poruszam się w tematyce informatycznej oraz szybko się uczę.

Jakiej wiedzy jeszcze potrzebuję? Gdzie jej szukać?
Co to do cholery jest framework i jak to działa? :szok: :przestraszony: :zdziwko: :wstyd:

Proszę o rady... :padam:
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Lukem 
Blogowicz.Friend

Pomógł: 89 razy
Dołączył/a: 01 Kwi 2006
Posty: 1739

Wysłany: 2015-10-24, 19:36   

LimakXRobczuk napisał/a:

Jakiej wiedzy jeszcze potrzebuję? Gdzie jej szukać?


Obejrzyj jeszcze raz "Chłopaki nie płaczą" i przypomnij sobie sławetny cytat Laski. :D

A tak serio: zadaj sobie pytanie, co chcesz osiągnąć, rozbij to na czynniki pierwsze, następnie pytaj o wszystkie po kolei Google. Każde hasło, które po drodze okaże się niezrozumiałe - również pytaj Google. Próbuj, sprawdzaj jak działa, ewentualnie ściągnij gotowca, popsuj go, napraw, zmodyfikuj. Przeważająca większość tego, co potrzebujesz, jest albo w internecie, albo w książkach, a to, czego Ci prawdopodobnie brakuje, to wprawy i wytrwałości w poszukiwaniach. Ale to da się wyćwiczyć. ;)