Wysłany: 27-06-2009, 10:32 Cbox/ShoutBox na blog.pl
Witam i na wstępie przepraszam, jeżeli taki temat już istnieje, użyłam opcji szukaj, jednak nie znalazłam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, ale możliwe, że coś mi umknęło, tak więc proszę o wyrozumiałość.
Ale do rzeczy.
Mam problem z cboxem na moim blogu, otóż nie wiem jak zrobić, żeby był w tym miejscu, które chcę. Dla wyjaśnienia podaję link do obrazka: http://img44.imageshack.u...beztytuuyic.jpg cbox nie ważne co bym zrobiła uparcie ustawiony jest na samym dole bloga, a ja bym chciała, żeby był trochę wyżej, w tej kolumnie na prawo ^^
Od razu zaznaczam, że jestem w tych sprawach zielona i to, że udało mi się stworzyć szablon, uważam za największy cud w moim życiu, dlatego też proszę o w miarę jasną podpowiedź co zrobić.
Dziękuję bardzo i przepraszam, jeśli taki temat już istnieje :3
Zyskaj dostęp do wszystkich działów oraz ukrytych treści w tematach - Zrób sobie profil na forum za darmo!
Masz już aktywne konto? - zaloguj się i pozbądź się reklam między postami!
Jeśli nadal nie rozumiem, to napisz na gg (wysłane na PW).
[ Dodano: 27-06-2009, 13:00 ]
Temat chyba do zamknięcia.
[ Komentarz dodany przez: Htsz: 27-06-2009, 16:36 ]
bardzo mnie cieszy, że chcesz ludziom pomagać, ale zaglądaj w kod spraw sobie jakieś wtyczki do sprawdzania poprawności kodu na stronach i wtedy pomagaj
w twoim szablonie brak kilku podstawowych elementów jak chociażby doctype, <html> czy </body> w odpowiednich miejscach.
Po drugie nie ma sensu używać tak wielu znaczników <BR> do robienia odstępów, od tego masz marginesy i paddingi w stylach - o tym poczytaj sobie w dziale CSS na w/w stronie.
Imię: Mikołaj Pomógł: 30 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 2487 Skąd: Warszawa
1227 Blogs
Wysłany: 27-06-2009, 16:47
Cytat
bardzo mnie cieszy, że chcesz ludziom pomagać, ale zaglądaj w kod spraw sobie jakieś wtyczki do sprawdzania poprawności kodu na stronach i wtedy pomagaj