Nie masz jeszcze konta ? Zapraszamy do rejestracji ! Dzięki temu zyskasz możliwość dostępu do wszystkich działów na tym forum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- - szybko piszesz na klawiaturze? zarób na tym!
Wysłany: 28-11-2006, 16:35 prośba o udział w ankiecie do pracy magisterskiej
Jestem studentką V roku Socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Zwracam się do Ciebie - autora i/ lub czytelnika blogów - z prośbą o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety dotyczącej zjawiska blogowania.
Jej wyniki zostaną wykorzystane w pracy magisterskiej, nad którą obecnie pracuję.
Z góry dziękuje za udział w badaniach.
Zaproszone osoby: 47 Pomógł: 46 razy Wiek: 23 Dołączył: 01 Sty 2006 Posty: 3234 Skąd: Wroclove City
Wysłany: 28-11-2006, 16:38
a od jakiego czasu badasz swiatek blogowy :> ?
_________________ blogi i strony na zamówienie | zarabiaj kasę przez internet ! | ^_^na każdego posta znajdzie się riposta I've got soul, but I'm not a soldier | Proszę podaruj mi uśmiech i miłość, a uczucie oddam ze zdwojoną siłą Think before you post -
Zaproszone osoby: 12 Pomogła: 15 razy Wiek: 23 Dołączyła: 15 Mar 2006 Posty: 1102
Wysłany: 29-11-2006, 14:17
M!LLA napisał/a
moje badania prowadze dopiero od tygodnia
Za krótko. Jeżeli sama nie jesteś blogerką to trudno ci będzie zrozumieć fenomen blogowania, bo sama statystyka i te pytania nie oddają zbyt wielu aspektów blogowania
Załóż bloga, komentuj innym, pisz ciekawe notki. Własne doświadczenie to najlepsze doświadczenie.
_________________ Pamiętnik
Cross me, and you'll soon discover that under this playful, girlish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac :>
Zaproszone osoby: 47 Pomógł: 46 razy Wiek: 23 Dołączył: 01 Sty 2006 Posty: 3234 Skąd: Wroclove City
Wysłany: 29-11-2006, 14:43
wykop.pl - tutaj można znaleźć notki uznane przez ludzi za ciekawe, dobry sposob na zapoznanie sie z tym o czym pisza ludzie i co ciekawi innych u blogowiczów.