Co prawda nadal utrzymuję, że nie znam się na ocenianiu blogów, ale na no-censoir widziałem najpierw info "Strona w przebudowie". Teraz ktoś przejął domenę.
ponoć mylog nic z tym nie robi... osobiście za n-c nie przepadałam, ale to co się stało, to szczyt chamstwa... ludzie pracowali na to 2 bite lata i ktoś to rozpieprzył w ciągu sekundy. a to, co jest tam obecnie pisane, to komedia jakaś.
edit:
coś ruszy? znowu zamknięty z napisem 'ocenzurowano. damy radę'
może poszło coś do przodu?
_________________________________ won z funkcją 'you'.
Pomogła: 12 razy Wiek: 22 Dołączyła: 03 Maj 2006 Posty: 3361 Skąd: Wrocław
42 Blogs
Wysłany: 12-12-2007, 18:19
Ale to bardzo dobrze! Przynajmniej wreszcie ktoś się zemścił na tych ich chamstwach... Ale im to powinno pochlebiać bo w końcu sami tacy są. Krótko mówiąc - trafił swój na swego
Zaproszone osoby: 12 Pomogła: 15 razy Dołączyła: 15 Mar 2006 Posty: 1115
14 Blogs
Wysłany: 16-12-2007, 08:30
Zzielona napisał/a:
Ale to bardzo dobrze! Przynajmniej wreszcie ktoś się zemścił na tych ich chamstwach... Ale im to powinno pochlebiać bo w końcu sami tacy są. Krótko mówiąc - trafił swój na swego
Popieram, jestem ciekawa kto ich tak urządził
Pewnie jakis były wspołpracownik, który hasło znał.
Amira napisał/a:
nawet wrogowi nie życzę takiej sytuacji
Ja również, ale czy my im tego życzyliśmy? Samo się stało i głównie z ich błędu. Nie ma nad czym się litować.
_________________________________ Cross me, and you'll soon discover that under this playful, girlish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac :>
Pomogła: 12 razy Wiek: 22 Dołączyła: 03 Maj 2006 Posty: 3361 Skąd: Wrocław
42 Blogs
Wysłany: 16-12-2007, 12:58
Frozen Lust napisał/a:
Pewnie jakis były wspołpracownik, który hasło znał.
Może po prostu zwykły haker! Dla niektórych to żaden problem znaleźć hasło na bloga. Jak ludzie wkradają się do kont bankowych, albo serwerów tajnych korporacji, to nie włamią się na jakiegoś blogaska z ocenami?