Ekhem, no więc dzień dobry państwu, mam na imię Łukasz i jestem alko... wróć, nie ta kartka. Htsz, coś Ty mi tu za głupoty wcisnął?!
No więc mam na imię Łukasz, w internecie podpisuję się jako Lukem. Urodziłem się w roku czarnobylskim i jestem studentem administracji oraz przyszłym nauczycielem języka angielskiego, a wirtualnie webdeveloperem specjalizującym się w kodowaniu w XHTML/CSS i próbującym od bardzo dawna nauczyć się PHP. Poza tym hobbystycznie bloguję, rysuję komiksy i słucham dużo muzyki.
No to chyba tyle... eeee... czy są jakieś pytania?
mam na imię Łukasz i jestem alko... wróć, nie ta kartka. Htsz, coś Ty mi tu za głupoty wcisnął?!
chyba mamy ten sam problem
Lukem napisał/a
rysuję komiksy
coś więcej poza Zygfrydem ?
_________________ blogi i strony na zamówienie | zarabiaj kasę przez internet ! | ^_^na każdego posta znajdzie się riposta I've got soul, but I'm not a soldier | Proszę podaruj mi uśmiech i miłość, a uczucie oddam ze zdwojoną siłą Think before you post -
Zygfryda miałem na myśli. No chyba że te rysunki na wykładach ze studiów, ale to nie komiksy.
Kurs PHP? Na razie mam żadnego konkretnego. Chyba muszę kupić sobie jakąś książkę (koniecznie z ćwiczeniami), bo te online mi nie pomagają ani trochę. Na razie ściągam kurs video, zobaczymy co z tego wyniknie.
No chyba że te rysunki na wykładach ze studiów, ale to nie komiksy.
takie komiksy to chyba każdy tworzy
Lukem napisał/a
Na razie ściągam kurs video, zobaczymy co z tego wyniknie.
jak przyniesie efekty podziel się nim na forum webmasterskim z resztą
_________________ blogi i strony na zamówienie | zarabiaj kasę przez internet ! | ^_^na każdego posta znajdzie się riposta I've got soul, but I'm not a soldier | Proszę podaruj mi uśmiech i miłość, a uczucie oddam ze zdwojoną siłą Think before you post -