dobra już, udało się. Dzięki Htsz. Sprawdziłam w układzie wszystko po kolei i się okazało, że jednak tam jest ten gadżet. Brawo dla mnie że wcześniej na to nie wpadłam.
Chciałam po Bożemu, przysięgam. Byłam gdzie trzeba, czytałam wątek, ale niestety przerosła mnie ilość niezbędnych postów do tego by móc zadać pytanie. Dlatego jestem tutaj i liczę na Waszą pomoc
Jak w tytule, nie mogę usunąć tego gadżetu. Byłam w HTML. Usunęłam te linijki o których wspominaliście. Dobrałam się nawet do HTML9, ale wiąż robię coś nie tak, bo gdy chcę zapisać szablon - wyskakuje mi błąd bX-ttd7mj . Co robię nie tak? Pomocy!
Dodam tylko, że jestem laikiem, więc proszę o rady w wersji łopatologicznej
Dziękuję!
W jaki sposób masz dodany ten gadżet? W kodzie szablonu czy jako widżet w zakładce Układ? Jeżeli to drugie, kasujesz odpowiedni widżet. Jeżeli to pierwsze, szukasz w źródle szablonu tego skryptu - najlepiej fragmentu lub słowa linkwithin (zajrzyj tu by zobaczyć jak wygląda cały kod) - usuwasz i zapisujesz. Jak wyskakują błędy bX, to spróbuj innej przeglądarki albo odczekaj trochę. Może są jakieś tymczasowe problemy z edytorem HTML.
AnnaRadziach napisał/a:
Dobrałam się nawet do HTML9
to nie jest uniwersalny numer gadżetu dla linkwithin. U każdego dodatek może znajdować się w gadżecie HTML o innym ID.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
AnnaRadziach Blogger.Klub
Wysłany:
2015-05-26, 14:06
O... dziękuję. Albo rzeczywiście czegoś poprzednio nie usunęłam, albo te to te ich chwilowe problemy, bo teraz poszło za pierwszym zamachem Nareszcie. Dzięki!!!
Wysłany:
2016-03-12, 16:07Re: powracający link within - jak się pozbyć?
Htsz napisał/a:
Najlepiej w zakładce układ wejść do edytora gadżetu, skasować zawartość (lub zastąpić inną treścią -> ) i zapisać zmiany. Potem ponownie wejść i skasować gadżet przyciskiem.