Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
skrzatix 
Blogger.Klub

Imię: Kaśka
Dołączyła: 27 Paź 2012
Posty: 56

Wysłany:    [Blogger] Ktoś skopiował całego mojego bloga, co robić?

Dzisiaj natknęłam się na stronę http://skrzatowisko-new-y....blogspot.com/, będącą ewidentną kopią mojego bloga http://skrzatowisko.blogspot.com/. O ile jednak nie byłabym aż tak bardzo zdziwiona, gdyby ktoś "pożyczył" sobie coś ode mnie i wkleił na inną stronę i w takiej sytuacji mogłabym sobie miło z tą osobą porozmawiać, o tyle ta strona jest po prostu kopią idealną - włącznie ze wszystkimi linkami, odnośnikami do innych stron pod tekstami, do pewnego czasu, jakby kopiowanie się nagle "zawiesiło", a do autora nie mogę dotrzeć...Pierwszy raz widzę coś takiego. Jestem laikiem i pytam - jak takie coś mogło powstać? Zamierzam to zgłosić jako naruszenie praw autorskich przez formularz bloggera. Proszę tylko o odpowiedź na moje pytanie, o co chodzi.
______________________________________________________
http://www.skrzatowisko.blogspot.com/
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Lukem 
Blogowicz.Friend

Pomógł: 89 razy
Dołączył/a: 01 Kwi 2006
Posty: 1739

Wysłany: 2014-02-28, 18:30   

Ktoś mógł robić ordynarne kopiuj-wklej, a mógł też do tego napisać automat zaciągający treści np. poprzez RSS. Trudno powiedzieć, o co chodzi, ale zazwyczaj takie strony obliczone są na pozycjonowanie się w Google (często lądują wyżej od oryginału) i zarabianie na reklamach.

Coraz częstszy przypadek.