Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
juzdosc 
Blogger.Klub

Dołączył/a: 22 Mar 2012
Posty: 0

Wysłany:    czy można używać dwóch szablonów na raz (w jednyum blogu)?

Witam -

mam taki problem/pytanie; chciałbym, aby niektóre strony na blogu wyświetlały się według innego szablonu niż inne. Czy w blogerrze jest taka możliwość?

Już tłumaczę - jestem fotografem i zamierzam publikować m.in zdjęcia. Będą one umieszczane w postach, jako jpgi. Nad takimi stronami będzie w headerze slideshow, wolno rotujący zdjęcia. Taki jest szablon i jestem z tego zadowolony, bo poustawiałem wszystko jak chciałem.

Ale oprócz stron z postami (i nieruchomymi zdjęciami) będzie jeszcze parę innych stron pod zbiorczym tytułem 'portfolio' - gdzie będą podrozdziały typu architektura, krajobraz, itd... I tam będzie odpowiedni slideshow na stronie - więc chciałbym, żeby ten z headera został usunięty.

Pytanie - jak to zrobić? Domyślam się, że mozna napisać javascript, który po wczytaniu tej strony albo zlikwiduje mi headera, albo zastąpi go innym - np takim w którym nie będzie tego rotatora obrazków.

Ale jak to zrobić konkretnie, nie mam pojęcia... Jakieś pomysły jak w ogóle zacząć?

[ Komentarz dodany przez: Htsz: 17-05-2013, 19:27 ]
uwaga, do tego pytania pojawiła się podpowiedź w innym temacie => zmiana szablonu w zależności od pory dnia
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2012-03-24, 15:36   

Można skorzystać z funkcji dostępnych na Bloggerze do wyświetlania gadżetu na wybranych stronach. Służy do tego b:if oraz b:else