Imię: Paulina Pomogła: 1 raz Dołączyła: 29 Sie 2012 Posty: 32 Miasto: Warszawa
Wysłany:
2012-09-27, 18:37
Dopóki nie zrobię robię sama paska zakładek, mam ten z szablonu, który aktualnie lekko szwankuje.
Nie widać wszystkich zakładek i nie wiem jak to poprawić. W ustawieniach nie ma żadnej funkcji o widoczności tego paska, a nie wiem gdzie tego szukać w kodzie html i jak to poprawić ?
z obrazków ciężko się domyślać jaki kod ma ten element (jaki to gadżet na jakim szablonie?), nie łatwiej podać adres bloga? bo dla mnie to oszczędność dużej ilości czasu.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
też chciałabym zrobić pasek zakładek ale póki co jestem zielona -czy mam je sama sobie zrobić i wkleić, czy poszukać szablonu, które je ma, czy może mój szablon je ma a ja jestem gałą ? (blog ze stopki)
yovi, to jest temat o własnym pasku zakładek zatem dodajesz gadżet HTML w dziale układ, wklejasz kod i edytujesz go pod siebie (linki do podstron oraz wygląd).
Można też uzyć gotowych rozwiązań w postaci gadżetów: "lista linków", "etykiety", "strony". Ten pierwszy uzupełniasz ręcznie i najlepiej nadaj się na mieszane menu, bo można wklejać linki do podstron, etykiet, zewnętrzne (np. facebook). Etykiety przydają się jak potrzebujesz menu z kategoriami. Strony jak listę stron na blogu.
w bloggerze linki układają się w pasek zakładek gdy są dodawane pod nagłówkiem. Wtedy też gdy umieścimy tam pasek pojawia się automatyczne podświetlenie lub podkreślenie (gdy obrazek jest nie przeźroczysty lub jego wysokość jest mniejsza niż założona)
Czy da się to przenieść na pasek który nie znajduję się bezpośrednio pod nagłówkiem tylko np nad postami ?