Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Zamknięty przez: Htsz
2014-04-10, 16:18
Autor Wiadomość
Neta
[Usunięty]



Wysłany:    [blog.pl] Edycja menu - archiwum nie działa

Witam serdecznie i od razu przechodzę do opisania problemu:
to jest mój blog: http://www.traceuse.blog.pl/
Nie znam się szczególnie na htmlu, ale zawsze sobie jakoś radziłam. Tym bardziej, że blog.pl jest mocno uproszczony (mam na myśli te wszystkie zmienne). Dzisiaj wprowadziłam sobie kilka zmian, jednak jednej nie mogę zrobić...
Na stronie główne, po prawej stronie w menu mam archiwum z wypisanymi wszystkimi miesiącami, w których ukazał się jakiś wpis. Po naciśnięciu na dany miesiąc albo konkretny wpis w menu po prawej zostaje już tylko księga gości i link do strony głównej, który dodałam dawno temu. Dzisiaj chciałam zrobić tak, by w tym menu było także archiwum, bo to męczące wracać za każdym razem na stronę główną. No i wzięłam z kodu ze strony głównej to:

Kod

<b>Archiwum:</b><br>{archiwum}<br>


i umieściłam w kodzie z "Archiwum" między księgą gości a linkiem do strony głównej. Efekt był taki, że po naciśnięciu na konkretny wpis dublował mi się on po prawej stronie ;\ był ten tytuł 'blog traceuse", pod tym księga gości, pod tym treść całego wpisu, i na dole link do strony głównej... ;\ Dokładny kod ze strony głównej wygląda tak:

Kod

<b>Archiwum:</b><br>{archiwum}<br /><br /><br />{tagi_chmura} <br>


nie wiem czemu mają służyć te ukośniki przy "br"...


Wie ktoś może co na to poradzić?