Najfajniejsze w tym jest to że możesz wejść między jakimiś zajęciami czy to domowymi czy też szkolnymi i coś sobie przypomnieć, utrwalić albo nauczyć, a potem robić dalej inne rzeczy
______________________________________________________ Jestem nowicjuszem. Mój blog dopiero się kształtuje i uczę się z niego korzystać, ale zapraszam! http://thewhalestudio.blogspot.com/
Imię: Patrycja
Wysłany:
2016-05-23, 13:23
Korepetycje to świetna sprawa, ale tylko z nauczycielem, który zna się na metodach nauczania a nie po prostu zna język. Polecam lekcje całkowicie w danym języku, tylko wyjątkowe wtrącenia w języku polskim, bo to najszybsza metoda uczenia. Kojarzenie obrazowe, piosenki, filmy. Taki nauczyciel może zdziałać wiele i poprawić o kilka poziomów umiejętności językowe ucznia.
Wiek: 33 Dołączyła: 18 Sie 2015 Posty: 65 Miasto: Warszawa
Wysłany:
2016-05-23, 21:35
Korepetycje w sensie stricte nigdy nie były mi potrzebne. Za to w technikum chodziłam na kurs językowy, który prowadził genialny native speaker z Kanady. Jednak ja zawsze wolałam uczyć się sama i twierdzę że kompetencje językowe najlepiej szlifować na tekstach piosenek i nietłumaczonych grach. Najlepiej takich, gdzie jest podkład głosowy i napisy jednocześnie. Solid Snake uczy i bawi .
______________________________________________________ OGIEŃ W USZACH - blog muzyczny. Rock, metal, folk, alternatywa.
Chodziłam, gdy przygotowywałam się do testu gimnazjalnego, później już nie. Angielski nigdy nie sprawiał mi większych trudności, ale chciałam być przygotowana do egzaminów. Korepetycje w większości pomogły mi właśnie przy gramatyce. Teraz jestem już po maturze.