Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
Nico 


Imię: Mikołaj
Wiek: 32
Dołączył/a: 21 Paź 2014
Posty: 15
Miasto: Elbląg

Wysłany: 2015-01-20, 16:52   

A można pracować z pasją aby realizować swoje "inne" pasje ? :)
______________________________________________________
Patrząc Na Świat Alternatywnie ! Inspiracja, Wiedza, Działanie, Hobby, Pieniądze, Motywacja, P@sja, Życie
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Emma 
Blogger.Klub


Imię: Paula
Dołączyła: 24 Sty 2015
Posty: 4

Wysłany: 2015-01-25, 19:06   

No więc ja jestem zdecydowanie za tym, aby robić coś, co się kocha. Ja na razie studiuję to co kocham i blogowanie się z tym wiąże. Mam też kilka celów i jestem coraz bliżej ich realizowania.
Nie wyobrażam sobie, że przychodzę codziennie do pracy, której nie znoszę i się męczę. :/
 
  podziel si� tym postem na:
Martin222 


Wiek: 37
Dołączył/a: 02 Lut 2015
Posty: 32
Miasto: Trójmiasto

Wysłany: 2015-02-02, 20:24   

Ja uważam, że jeśli pracujesz realizując swoją pasję to nie jest to praca tylko sama przyjemność :) Nie wyobrażam sobie pracować robiąc coś czego nie cierpię (chociaż czasem życie do tego zmusza).
 
  podziel si� tym postem na:
Biały Anubis 

Dołączył/a: 23 Lut 2015
Posty: 4

Wysłany: 2015-02-23, 22:07   

Zarówno pierwsza opcja, jak i druga dają tyle samo przyjemności. Oczywiście, chyba najlepiej jest pracować realizując przy okazji pasje, bo trudno o zmęczenie podczas pracy, ale zarabianie po to, by móc realizować jakąś pasję też jest dobre. Chodzi o realizację pasji, spełnianie się wewnętrznie. A jaką drogą, to na końcu chyba wszystko jedno, nieprawdaż?
 
  podziel si� tym postem na:
zarazik1 
Blogger.Klub


Imię: Przemek
Wiek: 32
Dołączył/a: 05 Kwi 2015
Posty: 68