Wysłany: 22-07-2006, 16:35 [Photoshop] Jak załadowac brushe?
Znam fajne strony z brushami. Instaluję je na kompa, ale nie mam pojęcia jak zainstalować je na Photoshopa 7,0. Jestem okropnie początkująca. Nie mam prawie o niczym pojęcia. Jeśli można to proszę jeszcze o małą pomoc jak ich używać. Jeśli ktoś będzie usiłował mi pomóc to proszę o szczególne wyjaśnienia. Dziękuję z góry, bo bardzo liczę na waszą pomoc.
:*
Zyskaj dostęp do wszystkich działów oraz ukrytych treści w tematach - Zrób sobie profil na forum za darmo!
Masz już aktywne konto? - zaloguj się i pozbądź się reklam między postami!
Zaproszone osoby: 12 Pomogła: 15 razy Dołączyła: 15 Mar 2006 Posty: 1115
14 Blogs
Wysłany: 22-07-2006, 17:41
Wchodzisz do katalogu głownego photoshopa, czyli tam gdzie zainstalowalas ten program. A pozniej w presets/brushes i tam dajesz te brushe. Zaladuja sie wraz ze startem photoshopa.
A jak uzywac, to proste. Bierzesz brusha, wybierasz kolor i maziasz co chcesz
_________________________________ Cross me, and you'll soon discover that under this playful, girlish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac :>
Artur eBlog.Klub
Zaproszone osoby: 15
14 Blogs
Wysłany: 25-07-2006, 22:56
NIekoniecznie sie same zaladują, Brushe moga byc w dowolnym miejscu na dysku, trzeba tylko po uruchomieniu ps kliknac na strzalke przy brushach i wybrac opcje load brushes albo zaladuj pedzle
panna-nirvana [Usunięty]
10 Blogs
Wysłany: 26-07-2006, 10:01
Dzięki
KrawoL [Usunięty]
10 Blogs
Wysłany: 09-09-2006, 13:56
też jestem nowy i mam pytanie mógłby mi ktoś w skrócie wytłumaczyć co to są te brushe, jak ich użyć? wrzucam je do tego folderu co mówicie i wchodze w photoshop i co dalej? ^^ (mam photoshopa po polsku ;] )
brush = pędzel (skrót na klawiaturze - B - przynajmniej w ps7)
KrawoL, po załadowaniu ich do folderu w programie pod menu (plik, edycja itd.) masz też takie coś: