Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Zamknięty przez: Htsz
2013-02-08, 23:34
Autor Wiadomość
panna-nirvana
[Usunięty]



  Wysłany:    [Photoshop] Jak załadowac brushe?

Znam fajne strony z brushami. Instaluję je na kompa, ale nie mam pojęcia jak zainstalować je na Photoshopa 7,0. Jestem okropnie początkująca. :( Nie mam prawie o niczym pojęcia. Jeśli można to proszę jeszcze o małą pomoc jak ich używać. Jeśli ktoś będzie usiłował mi pomóc to proszę o szczególne wyjaśnienia. Dziękuję z góry, bo bardzo liczę na waszą pomoc.
:*
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Frozen Lust 
Her Infernal Majesty


Zaproszone osoby: 12
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 15 Mar 2006
Posty: 834

Wysłany: 2006-07-22, 16:41   

Wchodzisz do katalogu głownego photoshopa, czyli tam gdzie zainstalowalas ten program. A pozniej w presets/brushes i tam dajesz te brushe. Zaladuja sie wraz ze startem photoshopa.

A jak uzywac, to proste. Bierzesz brusha, wybierasz kolor i maziasz co chcesz ;)
______________________________________________________
Cross me, and you'll soon discover that under this playful, girlish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac :>
 
  podziel si� tym postem na:
Artur 
Ownlog.Klub

Zaproszone osoby: 15
Dołączył/a: 07 Mar 2006
Posty: 356

Wysłany: 2006-07-25, 21:56   

NIekoniecznie sie same zaladują, Brushe moga byc w dowolnym miejscu na dysku, trzeba tylko po uruchomieniu ps kliknac na strzalke przy brushach i wybrac opcje load brushes albo zaladuj pedzle
 
  podziel si� tym postem na:
panna-nirvana
[Usunięty]



Wysłany: 2006-07-26, 09:01   

Dzięki :hyhy:
 
  podziel si� tym postem na:
KrawoL
[Usunięty]



Wysłany: 2006-09-09, 12:56