No... tak czekałam na otwarcie tego działu, teraz mogę się wyżyć na Bogu ducha winnych...
Ja: Nie szukam żadnej kompletnej tematyki, jeśli gdzieś mi się podoba to zostaję. Jeśli mi się nie podoba ale znajduję jakieś ciekawe informacje to wracam od czasu do czasu. Jeśli nie spodoba mi się na tyle, że wychodzę z niego po dziesięciu sekundach, to niestety nie mam szansy na sprawdzenie czy jest tam coś ciekawego.
Jeśli chodzi o moje gusta, to jestem w mniejszości, więc się tym jakoś specjalnie nie kieruj
Blog: spędziłam na nim ok. 20 minut, przeczytałam kilka notek.
Gdybym trafiła na niego przypadkowo a nie z tematu w którym chcesz poznać opinię to na 50% opuściłabym go w pierwszych kilku sekundach na widok pierwszego błędu językowego (ale nie przejmuj się, większość ludzi tego nie zauważa).
Wpisy "osobiste" ciekawsze od "recenzji" w których czegoś mi brakuje. Może jeszcze jednego akapitu?
Spersonalizuj grafikę, ociepl to wszystko - komercja jest kolorowa, komercja jest kiczowata a u Ciebie jak na stronie importera stali.
Tak proste grafiki są dobre jeśli każda notka zawiera dużo zdjęć, jeśli to tylko tekst to fakt - nie męczy oka, ale i zawiesić też go nie ma na czym. Twoja tematyka pozwala na dużo, zaszalej z tym.
Jest ok. Może jeszcze kiedyś zajrzę. Jak na razie stałą czytelniczką nie zostanę, ale to młody blog, sporo przed nim.
PS. Da się wprowadzić kategorie. Tylko w przypadku pamiętników-dzienników mogą się okazać zbędne. U Ciebie ich potrzeba. Pomyśl o czym piszesz najczęściej, zrób np. 4-5 głównych + inne. Albo zrób dwadzieścia, pisz sobie spokojnie przez dwa miesiące aż Ci się samo wyklaruje które są potrzebne, które nie, które warto połączyć a które wrzucić do wora "inne".
Nie możesz pisać nowych tematów. Zobacz szczegły. Nie możesz odpowiadać w tematach. Zobacz szczegły. Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
ogromna baza motywów WP, podzielona na kategorie tematyczne. Proste, jednostronicowe wizytówki lub zaawansowane układy, także z funkcją sklepu internetowego (ecommerce).