Pomogła: 30 razy Wiek: 41 Dołączyła: 01 Maj 2008 Posty: 875 Miasto: z DNA
Wysłany:
2010-10-01, 16:46
zbaraniałam ;D
Cytat
Kot się musi bardzo ludziom podobać, już tyle miesięcy są z nim reklamy
nie wiem kto wymyślił cykl reklam, ale jako "opowiastki" są bardzo fajne i wciągające, natomiast nie za bardzo wiem, czy przekłada się to na sprzedaż produktu - bo o ile reklama naprawdę może być genialna o tyle nie zawsze idzie to w parze ze sprzedażą.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Pomogła: 30 razy Wiek: 41 Dołączyła: 01 Maj 2008 Posty: 875 Miasto: z DNA
Wysłany:
2010-10-12, 16:38
Htsz, niekoniecznie.
Wydaje mi się (ale nie musi tak być, nie pracuję w agencji reklamowej robiącej reklamy dla heyah, więc nie wiem), że nawet jeśli zyski nie są za szczególnie wysokie (chodzi o zysk w postaci klienteli a nie kasy) to kontynuacja tematyczna jest jak najbardziej wskazana - przyzwyczaja się widza do określonego wizerunku marki a także do humorystycznych reklam, które same w sobie są sympatyczne (nie znam nikogo, kto nie lubi cyklu tych spotów), tworzą one bardzo miłą otoczkę wokół samej marki i nawet jeśli zysk jest niewielki, to jej rozpoznawalność jest olbrzymia. Ale rozpoznawalność marki wcale nie idzie w parze z zakupem danego produktu - ciężko mi jest to wytłumaczyć (nie nadaję się na "nauczyciela"), ale z tego, co pamiętam zarówno z zajęć teoretycznych i praktycznych z marketingu reklam, to tak właśnie może być.
Czasami z reklamami jest tak, że nie chodzi o zysk w sensie sprzedawalności produktu, ale na powiązaniu konkretnej marki z konkretnymi skojarzeniami - powolne budowanie "marki" pozwala często w późniejszych etapach na zastosowanie innych, znacznie lepszych mechanizmów bezpośrednio przekładających się na zysk.
W przypadku kampanii długofalowych na to olbrzymi sens - aktualnie jest to rzadko spotykany proces, co można zauważyć oglądając same reklamy między blokami filmowymi - te reklamy są nastawione na szybki zysk w jak najkrótszym czasie. Wszystko zależy od strategii jaką wybrano do konkretnej kampanii.
ech się rozpisałam
co do ostatniego spotu, to jak dla mnie... taki nijaki i nudny. przynajmniej dla mnie
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Nie możesz pisać nowych tematów. Zobacz szczegły. Nie możesz odpowiadać w tematach. Zobacz szczegły. Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
ogromna baza motywów WP, podzielona na kategorie tematyczne. Proste, jednostronicowe wizytówki lub zaawansowane układy, także z funkcją sklepu internetowego (ecommerce).