Pewnie dlatego pisało Bydgoszcz, bo przez Bydgoszcz ten pociąg jechał Na bilecie rzadko kiedy masz wypisane wszystkie stacje, tak samo jak na tych tablicach kierunkowych w pociągach czy wyświetlaczach.
Rozumiem, ale po prostu chodzi mi o to, że jeśli na bilecie jest konkretna stacja, to na tablicy też mogłaby być ta sama - inaczej wprowadza to lekką niepewność, szczególnie, że dopóki nie wsiądę w pociąg, nie mam pewności, że mowa o tym samym pociągu i tej samej trasie. Niby godzina jest tutaj wyznacznikiem, ale... no po prostu mam takie przeświadczenie, że wszystko powinno być jednolite xd
A ja jeżdżę pociągiem średnio raz na tydzień, do miasta, gdzie studiuję. Lubię jeździć, ale nie regio, tylko tymi najbardziej nowoczesnymi pociągami. Komfort jazdy jest zdecydowanie wyższy.
Hehe. czytając to mam wrażenie, że niepewność mija dopiero gdy konduktor sprawdzi bilet i nic nie powie
Zgadza się - dopiero wtedy mogę spokojnie usiąść i mieć świadomość, że nie muszę się niczym martwić, dopóki nie dotrę do celu podróży ;D Jeśli mam być szczery, to pod kątem pewności trasy wolę samoloty - na lotnisku nie ma opcji, żeby wsiąść na niewłaściwy pokład
beautymarisa napisał/a:
Lubię jeździć, ale nie regio, tylko tymi najbardziej nowoczesnymi pociągami.
Mówisz o najnowszych InterCity? Jeśli tak, to zgodzę się - jechałem takim jakiś czas temu i muszę przyznać, że są świetne, m.in. dlatego, że jest w nich... praktycznie wszystko
Mówisz o najnowszych InterCity? Jeśli tak, to zgodzę się - jechałem takim jakiś czas temu i muszę przyznać, że są świetne, m.in. dlatego, że jest w nich... praktycznie wszystko
Ja dość często podróżuję pociągami ale teraz zdecydowanie częściej InterCity. Jakość pociągów znacznie się zmieniła i widać duże zmiany ale mam wrażenie, że głównie w tej firmie. Podróżując regionalnymi, jakby świat stanął w miejscu.
Dopóki jestem studentem, szkoda nie byłoby wykorzystać swoich zniżek. Bardzo fajna opcja transportu na nie najdłuższe trasy.