miglu149 mm1
Imię: Piter Pomógł: 30 razy Wiek: 30 Dołączył/a: 21 Lip 2008 Posty: 2220
Wysłany:
2009-10-05, 21:25
medinka napisał/a:
miglu149, jutro jakoś pod wieczór Ci podeślę zdjęcie
Dzięki.
Co do ostatniego zdjęcia, to trochę się za dużo dzieje jak na zdjęcie czarno-białe i wszystko się lekko miesza. Ja niestety nie znam się dobrze na fotografii, więc nie bierz za bardzo do siebie moich opinii.
opchaj [Usunięty]
Wysłany:
2009-10-05, 21:35
Cytat
Co do ostatniego zdjęcia, to trochę się za dużo dzieje jak na zdjęcie czarno-białe i wszystko się lekko miesza. Ja niestety nie znam się dobrze na fotografii, więc nie bierz za bardzo do siebie moich opinii.
Mam podobne wrażenie. Niby jest coś w punkcie centralnym ale nie przykuwa uwagi. Nie bardzo wiadomo na czym się zatrzymać.
Pomogła: 12 razy Wiek: 36 Dołączyła: 03 Maj 2006 Posty: 2978 Miasto: Wrocław
Wysłany:
2009-10-05, 21:47
Naprawdę podziwiam ludzi, którzy potrafią pięknie sfotografować krajobraz! Wielu wychodzi zwykły widoczek, bez rewelacji, ale Tobie wychodzą świetnie. Jestem pod wrażeniem. Robisz to zwykłym obiektywem czy jakiś specjalny szeroki kącik? :>
opchaj [Usunięty]
Wysłany:
2009-10-05, 21:52
Podoba mi sie tez zdjęcie którego tutaj jeszcze nie ma a jest w poprzednim Twoim temacie (został zamknięty) Tam jest latarnia na skałach (1 zdjęcie) Bardzo fajne ale gdy wgrywało mi sie to na sekundę zobaczyłem tylko górna część bez tych dolnych skał i wtedy taki panoramiczny obraz bardzo mnie urzekł. Tak mniej więcej od połowy zdjęcie można by obciąć. Miałoby nietypowy rozmiar ale zyskałoby na uroku.
Zastanawiałem sie gdzie stałaś w trakcie pstrykania?
Inez, dziękuję Zdjęcie ostatnie z zamkiem akurat było robione teleobiektywem. Nie było niestety możliwości bliższego dojścia do zamku ze względu na klify/urwiska/pola a na sam koniec brama oznajmiająca teren prywatny.
Miało być trochę ponure i chaotyczne.
opchaj, mówisz o tym zdjęciu?