Ostatnia akcja Tomka bardzo mi się spodobała, zaangażował swoją społeczność w szukanie czegoś niepasującego do planu zdjęciowego. Tak na prawdę to nie oni dali mu szansę reklamy - a On im
No i o to właśnie chodziło, jest rozpoznawalny w sieci i "fanów" których miał przyciągnąć to właśnie jego społeczność plus inni blogerzy zainteresowani wydarzeniem w życiu kolegi po fachu. Całość została zaplanowana dokładnie pod taki target. I jak widać rozmawiacie o tym
Tak tylko piwa nie piją wyłącznie blogerzy i wątpię, że ta kampania była zaprojektowana dla wyłącznie tak wąskiego grona odbiorców. Ja piszę tego bloga, o kominku słyszałem ale jak on wygląda nie mam zielonego pojęcia, zresztą i tej reklamy nie kojarzę zbytnio.
Ta reklama to jedynie drobny procent w całej kampanii. Wypuszcza się takie niszowe spoty żeby poszerzyć grono odbiorców.
to co piszesz jest całkiem sensowne i jestem wstanie w to uwierzyć. Chociaż nie jestem specem od marketingu to wydaje mi się, że sukces tej reklamy jest równy 0. Blogerzy to raczej osoby z własnym zdaniem i to, że znany "kolega po fachu" pije dane piwo nijak na nich wpłynie.
Blogerzy to nie są ludzie z jednego środowiska - łączy ich to że korzystają z sieci. Chodzi o rozpoznawalność marki. Na Ciebie ta reklama nie podziałała, ale na tych którzy śledzą "Blogerów" jako "celebrytów" już tak, a bynajmniej w takim stopniu by w momencie konieczności podjęcia wyboru "jakiego piwa się napić" sięgnąć właśnie po Żubra a nie np. "Królewskie".
Blogerzy to nie są ludzie z jednego środowiska - łączy ich to że korzystają z sieci. Chodzi o rozpoznawalność marki. Na Ciebie ta reklama nie podziałała, ale na tych którzy śledzą Blogerów jako celebrytów już tak, a bynajmniej w takim stopniu by w momencie konieczności podjęcia wyboru jakiego piwa się napić sięgnąć właśnie po Żubra a nie np. Królewskie.
Jakóbiak z 20m2 dzięki swojemu programowi ma niezłe pole do popisu w byciu chodzącą reklamą. Dostaje aparaty, laptopy i wszystko oczywiście przykładnie publikuje na facebooku. Również popularny ostatnio vloger KolorowyVlog nawiązał współpracę z mBankiem, dzięki czemu każdy zakładając konto może dostać 6 dyszek i koszulkę z jego 'hasłem'.
'Za hajs z jutuba baluj' - chyba im wychodzi.
to co piszesz jest całkiem sensowne i jestem wstanie w to uwierzyć. Chociaż nie jestem specem od marketingu to wydaje mi się, że sukces tej reklamy jest równy 0. Blogerzy to raczej osoby z własnym zdaniem i to, że znany kolega po fachu pije dane piwo nijak na nich wpłynie.
A ja wiem że reklamy działają trochę bardziej niż nam się wydaje. Obejrzysz kampanię i o niej zapomnisz ale reklamowana rzecz zostanie Ci w pamięci, za kilka miesięcy sięgniesz po ten produkt bo na półce będzie wyglądał znajomo. Pomyślisz znam to więc pewnie jest dobre.
Podobnie teraz mają RockAlone2k i Rojov13 - znani youtuberzy, którzy nagrywają gameplaye. Dzięki Żywiec Zdrój wyruszyli wraz z kilkoma fanami na zwiedzanie USA (Las Vegas, Route 66, Wielki kanion, itp.). Wyprawa nazywa się Żywioł Riders.
all95day, zacytowałaś mój zeszłoroczny post. W tym roku odbyło się to ponownie - pod nazwą Ekspedycja Czterech Żywiołów - i rzeczywiście w tej edycji brał udział Radek Kotarski z Polimatów, razem z Rockiem, Rojem oraz Kubą Jankowskim (znanym z Matura to bzdura).
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Nie możesz pisać nowych tematów. Zobacz szczegły. Nie możesz odpowiadać w tematach. Zobacz szczegły. Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
ogromna baza motywów WP, podzielona na kategorie tematyczne. Proste, jednostronicowe wizytówki lub zaawansowane układy, także z funkcją sklepu internetowego (ecommerce).