Zorann
Blogger.Klub
|
Wysłany:
2013-05-12, 21:39 omnibusy.blogspot.com - co sądzicie, co można ulepszyć?
|
|
|
Witam!
Jestem bardzo początkującym bloggerem, więc proszę o wszystko naraz - oceny, opinie i porady. Wszystko co uskuteczniam na blogspocie to improwizacja na wyczucie, stąd potrzebne mi są jakiekolwiek sugestie tego, co można/należy poprawić?
W tym kilka konkretniejszych pytań, które mnie nurtują:
1. Poszerzyłem szablon bloga do 1020px, z paskiem bocznym 300px. Domyślnie wydawał mi się strasznie wąski - więcej scrollowania, ni zawartości na ekranie. Ale nie wiem, jakie macie monitory... Czy to słuszna decyzja?
2. Co sądzicie o gadżetach, jakie użyłem? Czy ich układ/kolejność jest trafiona? Czy jakiś jest niepotrzebny, a może brakuje czegoś oczywistego, co powinienem mieć, a nie wiem o istnieniu tego?
3. Same posty - Staram się dbać o ich wygląd w miarę moich skromnych możliwości, ale czy mi to wychodzi należycie? Czy np. nie przesadzam z ilością/rozmieszczeniem obrazków, które utrudniają czytanie? A może obrazków powinno być więcej?
Obrazki - zdecydowałem, że domyślne blogspotowe ramki są ok, ale w sumie kto tam wie... jakieś sugestie?
4. Etykiety. Dobieram je na oko i w sumie nie wiem, czy dopuszczam się nadmiarowości, robiąc po kilka w każdym poście, tak, jakby to były jakieś keywordy dla wyszukiwarek, czy też jest to dobre?
5. Długość postów. Czy aby nie przesadzam, np. artykuł Jak zapamiętywać sny? wyszedł całkiem spory, należało go może podzielić na dwa arty i umieścić dzień po dniu? Albo wręcz przeciwnie - podzielenie artykułów Skąd się biorą sny? i Jak zapamiętywać sny? nie było dobrym pomysłem?
Może to trochę głupie pytanie (kwestia gustu?), ale po prostu nie wiem, jak blogowicze czytają blogi, w związku z czym nie wiem, jak powinienem scalać tego typu pokrewne tematy, jeśli zdecyduję dzielić je na różne posty?