piotr-ek2408 Blogger.Klub
Dołączył/a: 16 Maj 2014 Posty: 16 Miasto: Polska
Wysłany:
2014-05-18, 16:34
Z własnego doświadczenia mogę polecić Camtasię Studio - sam rozpoczynałem moją przygodę z obróbką video z tym programem. Później przerzuciłem się na Vegasa, ale minęły ze dwa latka zanim się do niego całkowicie przystosowałem i nauczyłem większości funkcji. Obecnie jestem z niego bardzo zadowolony.
______________________________________________________ Zapraszam na mojego bloga, poświęconego ciekawym grom i aplikacjom na platformę Android. http://andropolska.blogspot.com
robiłem kilka już filmów, jestem amatorem w tym, mimo to chce się tym zajmować a teraz się tylko uczę, ale najlepszy program jaki miałem to video Pad .. cały czas z niego korzystam.
Dla mnie tylko Sony Vegas i Adobe Premiere, a nawet After Effects. Czasem też na iMovie pracuje. Vegas jak dla mnie jest najbardziej intuicyjny.
Ds3 Blogger.Klub Pomógł: 1 raz Dołączył/a: 06 Maj 2014 Posty: 18 Miasto: RBK
Wysłany:
2015-08-02, 14:14
Ja również polecam Sony Vegas Pro. W tym programie składali np. Pogromców Mitów. Trochę trzeba się na początku pomęczyć, ale jak się opanuję - nawet podstawy to bardzo przyjemnie składa się filmu. Jedyny problem to licencja, która kiedyś zaczynała się od 2000zł. Zwykły Sony Vegas - taki do użytku domowego to wydatek ok. 300zł. Ale już nie oferuje takich "bajerów" jak wersja pro.
Sony Vegas zdecydowanie polecam. Prosty do ogarnięcia moim zdaniem i szybki. Używałem pinnacle ale strasznie zamulał na sprzecie na którym raczej nie miał prawa zamulać. Osobiście do prostych filmików długo używałem windows movie makera i też sie dało
Mam kolegę filmowca, który chyba do tej pory używa Sony Vegas. Jednak zdanie na jego temat jest mocno podzielone. Niektórzy twierdzą, że to super program a inny że to kompletne dno.