Autor |
Wiadomość |
Temat: [blogger] Rotator zdjęć (pokaz slajdów) w nagłówku |
lola528
Odpowiedzi: 95
Wyświetleń: 75919
|
Forum: pomoc Blogspot Wysłany: 2014-02-01, 16:17 Temat: [blogger] Rotator zdjęć (pokaz slajdów) w nagłówku |
Z nowym wszystko jest ok. Dzięki!
A mam jeszcze mały problem z menu. Chciałabym żeby było ono zaraz pod rotatorem, a nie wiem już jak to zmienić. |
lola528
|
Forum: pomoc Blogspot Wysłany: 2014-02-01, 14:08 Temat: [blogger] Rotator zdjęć (pokaz slajdów) w nagłówku |
Ok. Rozumiem.
Ustawiałam na blogu próbnym wszystko tak samo jak na tym właściwym i jeśli dodałam gadżet obserwatorzy wtedy nie wyświetlał się rotator. Usunęłam ten gadżet i rotator działa poprawnie. |
lola528
|
Forum: pomoc Blogspot Wysłany: 2014-01-31, 18:30 Temat: [blogger] Rotator zdjęć (pokaz slajdów) w nagłówku |
Nie wiem, może to i będzie głupie co teraz napiszę, ale nie znam się na tym na tyle więc zapytam. Założyłam nowego bloga, wstawiłam rotator i jest ok. Porównałam te dwa kody ze slajdami i zauważyłam, że w tym moim blogu nie ma linków ze zdjęciami (mam nadzieję, że wie Pan o co chodzi). Co może być tego przyczyną? Kurcze już mi ręce opadają. Tutaj link do tego bloga z rotatorem: http://pokazslajdow.blogspot.com/ |
lola528
|
Forum: pomoc Blogspot Wysłany: 2014-01-29, 23:29 Temat: [blogger] Rotator zdjęć (pokaz slajdów) w nagłówku |
Już przeniosłam, jest wewnątrz i dalej nie wyświetla. |
lola528
|
Forum: pomoc Blogspot Wysłany: 2014-01-29, 21:10 Temat: [blogger] Rotator zdjęć (pokaz slajdów) w nagłówku |
Tak, to mam pomiędzy.