Zdaje się, że zaczęłam blogować jakieś, bo ja wiem, 6 lat temu. Ale to takie dziecinne pokemony były, nic konkretnego. Potem zajmowałam się grafiką komputerową, a od dłuższego czasu piszę o tym co mi w głowie siedzi
Kilka blogów założyłem jeszcze w podstawówce, ale kończyło się na góra dwóch wpisach. Poważniej zrobiło się w liceum, powstał blog, na który wrzucałem swoje wiersze. Ciągnąłem go chyba przez jakieś 9 miesięcy, by potem z onetbloga przejść do blogspota i tam już zostałem. W styczniu blog przybrał nową formę i tak już raczej zostanie. Pojawiła się mocna inspiracja, blog nie działa dla samego pisania, tylko w pewnym celu. I chyba niczego więcej nie trzeba
Wiek: 41 Dołączył/a: 20 Maj 2013 Posty: 16 Miasto: Lublin/Manchester
Wysłany:
2013-05-28, 22:28
Zajmuję się pisaniem bloga od ok 1,5 roku.. Równolegle z blogiem prowadzę kilka stron internetowych, jedną z nich już 10 lat..
______________________________________________________ Zapraszam na jedynego w Polsce bloga o rugby:
Rocky pisze o rugby http://r0cky-rugby.blogspot.com
Ja założyłem bloga ponad rok temu... Ale po połowie roku go usunąłem z pewnych przyczyn... Jednak tę pustkę musiałem wypełnić i od miesiąca mam dobrze funkcjonujący blog
Ja zaczęłam blogować dokładnie w 2005 roku i robiłam to nieprzerwanie, aż do stycznia 2013, kiedy musiałam dać sobie chwilę wytchnienia, żeby zacząć w końcu uczyć się do matury - egzaminy już za mną, więc mogę wracać do swoich blogów. W sumie to będzie już 8 lat
Blogowałem kiedyś już w podstawówce, ale były to bardziej próby tworzenia stron Teraz postanowiłem wrócić do blogowania, z tego względu, że chcesz zostać dziennikarzem, a gdzieś słyszałem, że dzięki temu można się wypromować. Może akurat, co mi szkodzi
pipi86 Blogger.Klub
Wysłany:
2013-06-16, 19:47
Ja dopiero od tego miesiąca ale zamierzam nie przestawać bo chce żeby gdzieś był ślad mojej twórczości.
Przez cały czas pisałam tylko dla siebie teraz chciałam zobaczyć co inni myślą o tym co pisze.