następnym razem prosze czytać uwaznie pierwszy post w temacie i założyć galerię swoich prac w odpowiednim dziale. Te obrazki, które pokazujesz pod tym linkiem sa tragiczne, poczytaj trochę naszych opinii co do prac zamieszczanych przez ostatni czas i zapraszamy jak już trochę poćwiczysz do prezentacji swoich nowych produkcji
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Nie znam się na szablonach ani na HTML (dopiero się uczę) ale mogę robić avatary oraz buttony... xD Programy: PhotoFiltre, PhotoFiltre Studio, GIMP... xD
Pozdrawiam... xD
W sumie nie wiem co ja potrafię.
Kocham robić avatary, do szablonów mnie nie ciągnie bo mam okropnego pecha i mały fach w rękach do robót wymagających cierpliwości.
Już od jakiegoś czasu oceniam blogi (jakiś czas to chyba 2 lata:)).
Chciałabym się tak na serio załapać w jakiejś ocenialni, na dłużej, z możliwością rozwinięcia skrzydeł, bądź zaprezentować moje możliwości w robieniu avatarów.
Jak dla avatarów to moim zdaniem każdy program jest dobry. W Microsoft Office Picture Menager zmienisz wielkość, dodasz fajny kolor, przytniesz, w PhotoScapie idealnie skadrujesz i dodasz napisy bądź obrazki. Dla mnie wszystko jest w miare dobre do tworzenia prac. Trzeba tylko chcieć i wiedzieć czego się chce:)
Czyli ogólnie z mojej wypowiedzi można by wywnioskować, że się zgłaszam.
Założę galerię no i zobaczymy jak to się powiedzie:)
miglu149 mm1
Imię: Piter Pomógł: 30 razy Wiek: 30 Dołączył/a: 21 Lip 2008 Posty: 2220
Wysłany:
2009-02-11, 21:04
Czekamy na galerię. Co do oceniania, jest osobny temat, gdzie @Htsz werbuje oceniających .
Witam!
Mam na imię Patryk i jestem z Kielc.
Grafiką zajmuję się już od jakiegoś czasu, piszę strony w html, we flashu na zamówienie, wykonuje także szablony stron, loga firm a także style forum.
Pomogła: 12 razy Wiek: 36 Dołączyła: 03 Maj 2006 Posty: 2978 Miasto: Wrocław