Jak traktujecie swoje fanpejdże? Jako zwykłą subskrybcję nowości na blogu, czy staracie się prowadzić dalej idącą komunikację z użytkownikami? Udaje Wam się zaangażować publiczność do reagowania na Wasze posty?
Mój fanpage to nie tylko kanał z linkami do nowych tekstów, ale również swojego rodzaju uzupełnienie bloga o treści, które ze względu na swoje niewielkie rozmiary nie nadają się do blogowej publikacji. Czyli jakieś myśli, szybkie strzały, cytaty, klipy z yt.
Jak traktujecie swoje fanpejdże? Jako zwykłą subskrybcję nowości na blogu, czy staracie się prowadzić dalej idącą komunikację z użytkownikami? Udaje Wam się zaangażować publiczność do reagowania na Wasze posty?
u mnie niestety ciężko, staram się wybierać ciekawsze rzeczy z forum, ale ludzie reagują różnie, ostatnio po opublikowaniu posta miałem 3 anulowane polubienia..
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Jak traktujecie swoje fanpejdże? Jako zwykłą subskrybcję nowości na blogu, czy staracie się prowadzić dalej idącą komunikację z użytkownikami? Udaje Wam się zaangażować publiczność do reagowania na Wasze posty?
Staram się jednak nie traktować fanpage'a jako ścianę ogłoszeń z wpisami/filmami YT. O tyle, o ile nawiązanie interakcji z użytkownikami na fp CaroBeautyBlog jest ciężko ze względu na fakt, że dopiero się on rozwija, dopiero czytalnicy/widzowie dowiadują się o jego istnieniu, tak np. na MissKremowka stworzyła się całkiem pokaźna i sympatyczna społeczność młodych ludzi, gdzie faktycznie można rzucić temat, poznać opinie i podyskutować
Nie możesz pisać nowych tematów. Zobacz szczegły. Nie możesz odpowiadać w tematach. Zobacz szczegły. Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
ogromna baza motywów WP, podzielona na kategorie tematyczne. Proste, jednostronicowe wizytówki lub zaawansowane układy, także z funkcją sklepu internetowego (ecommerce).