Rugby, sam gralem, poobijane rece, siniaki, mikrourazy. ; D Rzucasz sie na pilke, biegniesz i nie dajesz za wygrana! Oczywiscie te przepychanki, wspolpraca.
mikisios napisał/a:
Mniej meskim jest wlasnie futball amerykanski
Potwierdzam. W football'u amerykańskim mamy ochraniacze a w rugby nie.
Ale za to amerykański jest bardziej kontaktowy bo o ile dobrze pamiętam zasady to w rugby można atakować tylko tego co ma piłkę, a w amerykańskim WSZYSTKICH którzy są niedaleko piłki ;p
______________________________________________________ Jestem nowicjuszem. Mój blog dopiero się kształtuje i uczę się z niego korzystać, ale zapraszam! http://thewhalestudio.blogspot.com/
Wiek: 33 Dołączył/a: 22 Lut 2014 Posty: 161 Miasto: Polska
Wysłany:
2014-02-25, 17:57
MMA, Rugby.
Dużo osób tutaj wypowiada się, że piłka nożna to najbardziej męski sport.
Wydaje mi się, że przez zdominowanie tego sportu przez mężczyzn jak i większej części świata takie są zdania. Swoje też robi spopularyzowanie tego sportu.
Oczywiście z całym szacunek do was drodzy forumowicze jak i do piłkarzy.
Szanuję wasze zdanie.
Talentu im nie można odmówić ale jak patrzę na takiego Cristiano Ronaldo to stwierdzam, że nie jest on synonimem męskości.
Dzięki Beckhamowi i Ronaldo oraz ich mniej lub bardziej udanym naśladowcom piłka nożna powoli staje się wybiegiem dla wytatuowanych i wyżelowanych modeli.
Tych kilku co jeszcze biega bez makijażu, rysunku na ciele czy ufarbowanych włosów już niedługo przejdzie na emeryturę:)
Ja tam uważam za najbardziej męski sport tacierzyństwo! Co prawda nie ma tego w programie olimpiady, ale niejeden kozak z MMA czy szachów (jak ktoś powyżej napisał) by wymiękł w porównaniu z najlepszym ojcem na świecie.
Nie możesz pisać nowych tematów. Zobacz szczegły. Nie możesz odpowiadać w tematach. Zobacz szczegły. Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum