Próbowałem zrobić ale mi się nie udało nie wiem czemu nie działa. Czy moge podać kod tam gdzie sie wpisuje i czy mógłby ktoś mi tam powpisywać te kody. Byłbym bardzo wdzięczny Ten kod z punktu 2 i 3 wpisałem i działa ale na stronę głowną i etykiety. (nie wiem czy tak powinno być). Bardzo proszę o pomoc bo ja jestem początkującym w sprawach HTML (uczę się).
Temat dotyczy wstawiania skryptu na stronach etykiet i stosowanie się do instrukcji:
powinno dać oczekiwany efekt.
Nie chcę odbiegać od tego wątku.
Ty masz już jeden skrypt modyfikujący posty i chcesz dostawić drugi. Zasugerowałem jak to można zrobić, ale nie mogę zagwarantować, że będzie działać bez dodatkowych zmian.
mikisios napisał/a:
czy mógłby ktoś mi tam powpisywać te kody.
Bardzo chętnie naprowadzamy na rozwiązania, pomagamy ze średnio skomplikowanymi problemami, ale robienie za kogoś lub rozwiązywanie bardzo złożonego problemu kwalifikuje się już do prywatnej pomocy (zazwyczaj odpłatnej).
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Ten wątek dotyczy createSummaryAndThumb. W Twoim szablonie też jest skrypt do tworzenia kafelków, ale jest inaczej skonstruowany i nie zawiera zapisów img_thumb. Nie powinno być problemów z dodaniem powyższego, ale raczej lepiej wykorzystać to co już jest niż dokładać kolejne javascripty.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Imię: Martyna Pomogła: 1 raz Wiek: 33 Dołączyła: 19 Sie 2013 Posty: 43 Miasto: Wrocław
Wysłany:
2015-10-23, 00:33
Htsz napisał/a: