piotr-ek2408 Blogger.Klub
Dołączył/a: 16 Maj 2014 Posty: 16 Miasto: Polska
Wysłany:
2014-05-18, 16:47
Stara przygodówka - The Neverhood
______________________________________________________ Zapraszam na mojego bloga, poświęconego ciekawym grom i aplikacjom na platformę Android. http://andropolska.blogspot.com
Imię: Sonia
Wysłany:
2014-05-27, 15:08Moja ulub. gra
Moja ulubiona gra to chyba simsy, nie mam ulubionej części. Ale ogólnie to lubię też minecrafta-wciąga tą swoją grafiką i niekończącą się ilością możliwości!
Imię: Krzysztof Pomógł: 1 raz Dołączył/a: 09 Cze 2014 Posty: 30 Miasto: Polska
Wysłany:
2014-06-20, 13:25
W Football Managera (dawniej Championship Manager) gram od lat 90-tych i co roku kupuję nową edycję.
Od 10 lat grywam też w Pro-Cycling Managera.
Pierwszą grą, jaka mnie przykuła do kompa (Commodore) był Flimbo. Później już nie grałem w tego typu gry, nazywało to się chyba platformówkami.
Dla odprężenia czasem pobawię się zwykłym windowsowym saperem.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Od ponad pół roku WoW, ale ostatnio ( po wieeeeelu latach wyśmiewania i odpychania od siebie ) bardzo polubiłam znanego wszystkim LoLa. Tak to jeszcze uwielbiam CSa, Saints Row IV, War Thunder, no i oczywiście Simsy - gra do której siadam od małego. :D
obie części Syberii. uwielbiam fabułę, klimat i muzykę w tych grach, magia w czystej postaci.
i jak chyba każde dziewczę, zawsze lubiłam grać w simsy...... chociaż później to tylko budowałam domy i w sumie na tym kończyła się moja gra. czekam teraz na czwórkę, żeby z ciekawości zobaczyć co tam wymyślili ciekawego.