Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów - fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu

::
Autor Wiadomość
Peen 
WordPress.Klub

Imię: Paulina
Pomogła: 10 razy
Miasto: Walencja

Wysłany:    Płatny pakiet wordpress.com a pobrany szablon

Jakiś czas temu postanowiłam przenieść bloga na Wordpress. Wiem, że żeby móc kupić i zainstalować szablon, który mnie interesuje (Caress ) muszę wykupić też płatny pakiet.

I tu pojawia się moje pytanie (jestem póki co kompletnie zielona jeśli chodzi o te platformę):
Waham sie między planem Premium a Business. Oba mają opcję custom design, ale tylko w business jest "premium themes". Szkoda mi 300$ (chociaż GA kusi, bo bardzo się przyzwyczaiłam), ale boję się że zmarnuję pieniądze na premium (na pakiecie zależy mi tylko ze względu na ten szablon).

podziel się tym postem na:

Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do społeczności na G+ --- Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Top Contributor
Blogowicz.Team

Zaproszone osoby: 82
Imię: Arkadiusz (Arek)
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2016-07-27, 11:49   

Jak komuś - z ważnego powodu - przestaje wystarczać blogspot, to przenosi się zazwyczaj na płatny serwer. Nie wybiera kolejnej, darmowej platformy, na której trzeba zainwestować w pakiety tylko po to, aby móc używać innych szablonów i mieć domenę.

Głównym plusem tej opcji będzie w sumie bezpieczeństwo. Całą resztę możesz mieć taniej na dzierżawionych hostingach (tutaj o aktualizacje i zabezpieczenia będziesz dbać samodzielnie lub z lekką pomocą supportu).

Z tej informacji: https://en.support.wordpr...ing-new-themes/ wynika, że chyba nie wgrasz tam dowolnego szablonu. Warto jednak skontaktować się z pomocą i dopytać.
Jeżeli rzeczywiście nie można, to w Twoim wypadku pozostanie przenieść się na wersję ORG, czyli instalowaną i kupić sobie dobry pakiet hostingowy (200-300zł).