Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Przesunięty przez: Htsz
2011-10-02, 06:24
Autor Wiadomość
ela12
[Usunięty]



Wysłany:    wordpress.com czy org?

Czesc, jestem nowa i zielona. http://forum.blogowicz.info/images/smiles/sad.gif
Jakies dwa miesiace temu zalozylam strone na wordpress.com, zchecona zachwytami nad mozliwosciami tego silnika.
Po zainstalowaniu nalepszego (najwiecej mozliwosci zmian wygladu) szblonu Twenty ten, okazalo sie, ze mozna co najwyzej pozmieniac tlo, header, menu. Blokuja tez dodawania widgetow z Vimeo. Naprawde niewiele mozna zrobic w kwestii wygladu. Na plus powiem, ze latwo sie twozy menu i submenu. To bylo fajne. Ale jak zmodyfikowac kolor tego menu? Nie da rady.
Przeszukalam internet i okazalo sie, ze albo dokupie upgrade albo zmienie na wordpress. org. Ewentuanie wykupie hosting czy domene, czy jedno i drugie (tu to juz w ogole bede musiala ze dwa dni postudiowac)
I teraz nie wiem, czy bawic sie w dokupowanie? Wszystko wydaje sie tanie, ale jak dokupie jedno po drugim (font, CSS upgrede, platna skoreke), troche cena urosnie, a juz po tych platnych fontach widze, ze nie bede zadowolona (wybor duzy ale kiepski).
Wobec tego moze lepiej ORG? Czy na wordpress. org, bede miala mozliwosc zmian fontow na te, ktore mam na kompie? Czy sa jakies ograniczenia jesi chodzi o wyglad?
Bardzo prosze o pomoc. http://forum.blogowicz.in.../helpsmilie.gif
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2011-10-02, 06:24   

Wordpress.com to platforma z darmowymi blogami tak jak u nas blog.pl, onetblog, mylog itp.