Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
rudajulka 
Blogger.Klub

Dołączyła: 13 Maj 2014
Posty: 1

  Wysłany:    [blogspot] brak miniaturek na liście blogów

ratunku jestem totalnym laikiem w sprawach komputerowych, prowadzę bloga, ale nie potrafię ustawić miniaturek do ulubionych (inspirujących,najczęściej odwiedzanych, itd. itp.) blogów na głównej stronie bloggera. Przejrzałam już chyba cały internet, ale nadal nie wiem, albo nie rozumiem jak ja mam te zdjęcia tam wsadzić. Ratunku proszę pomóżcie mi :(

[ Komentarz dodany przez: Htsz: 2015-08-22, 05:31 ]
zobacz również => Jak ustawić pokazywanie zdjęć z postów na listach czytelniczych bloggera?
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2014-05-13, 21:41   lista z blogami, które obserwuję i mnie inspirują

Następnym razem podawaj adres bloga i/lub szablon, którego używasz. To znacznie przyspieszy rozwiązywanie problemu.

Na Twoim blogu rudajulka81 widzę gadżet lista linków (LinkList). Zamiast tego skorzystaj z gadżetu lista blogów (BlogList), który pozwala na wybranie blogów z listy obserwowanych, dopisanie własnych pozycji, sortowanie według dat publikacji lub nazwy a także pokazanie:
-Ikony
-Tytułu najnowszej pozycji
-Fragmentu najnowszej pozycji
-Miniatury najnowszej pozycji
-Daty ostatniej aktualizacji

Przechodzisz do Układ -> dodaj gadżet. Wybierasz z dostępnych: "lista blogów". Uzupełniasz, zapisujesz. Następnie kasujesz z układu "listę linków'. Zapisujesz rozmieszczenie i gotowe.
______________________________________________________