Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
D.
[Usunięty]



Wysłany:    [Szablon Lex] Zmiana rotatora najnowszych wpisów na polecane

Hej,

Niedawno zmieniłam szablon na bloggerze, a znajomy dostosował go do moich preferencji. Jestem zielona jeśli chodzi o html, a nie do końca podoba mi się seria obrazków w górnej części strony i chciałabym ją zmienić.

Pierwotnie, wyświetlają się trzy obrazki z głównym zdjęciem postu, od najnowszych do najstarszych (7 postów) i aktualizują się automatycznie...a ja chciałabym sama decydować, które posty będą tam widniały.

Dlatego wpadłam na pomysł żeby zrobić obejście przez układ strony i wstawienie gadżetu html, w którym znalazłoby się odniesienie i po prostu w tym miejscu zmieniałabym linki według własnego uznania. Gdybym miała robić to bezpośrednio w szablonie to po pierwsze byłoby to bardziej pracochłonne, a po drugie - znając życie szybko bym coś zepsuła.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc i pomysły jak mogę wprowadzić taki plan w życie :)

PS> Link do bloga, żebyście mogli sobie zobaczyć, o co mi chodzi bo podejrzewam że mój opis może być trochę chaotyczny i niezrozumiały.

Kod

https://sakurakotoo.blogspot.com/
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2017-08-13, 20:05   Re: rotator własnych wpisów w szablonie Lex z templateclue