Blogerzy wszystkich platform, 艂膮czcie si臋!

Dyskusje Bloger贸w, Fotobloger贸w i Vloger贸w, fora blogowe, graficzne, og贸lnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu

::
Autor Wiadomo艣膰
Dula_95 
Blogger.Klub

Do艂膮czy艂a: 13 Sie 2017

Wys艂any:    [Szablon Lex] Zmiana rotatora najnowszych wpis贸w na polecane

Hej,

Niedawno zmieni艂am szablon na bloggerze, a znajomy dostosowa艂 go do moich preferencji. Jestem zielona je艣li chodzi o html, a nie do ko艅ca podoba mi si臋 seria obrazk贸w w g贸rnej cz臋艣ci strony i chcia艂abym j膮 zmieni膰.

Pierwotnie, wy艣wietlaj膮 si臋 trzy obrazki z g艂贸wnym zdj臋ciem postu, od najnowszych do najstarszych (7 post贸w) i aktualizuj膮 si臋 automatycznie...a ja chcia艂abym sama decydowa膰, kt贸re posty b臋d膮 tam widnia艂y.

Dlatego wpad艂am na pomys艂 偶eby zrobi膰 obej艣cie przez uk艂ad strony i wstawienie gad偶etu html, w kt贸rym znalaz艂oby si臋 odniesienie i po prostu w tym miejscu zmienia艂abym linki wed艂ug w艂asnego uznania. Gdybym mia艂a robi膰 to bezpo艣rednio w szablonie to po pierwsze by艂oby to bardziej pracoch艂onne, a po drugie - znaj膮c 偶ycie szybko bym co艣 zepsu艂a.

B臋d臋 bardzo wdzi臋czna za pomoc i pomys艂y jak mog臋 wprowadzi膰 taki plan w 偶ycie :)

PS> Link do bloga, 偶eby艣cie mogli sobie zobaczy膰, o co mi chodzi bo podejrzewam 偶e m贸j opis mo偶e by膰 troch臋 chaotyczny i niezrozumia艂y.

Kod

https://sakurakotoo.blogspot.com/

podziel si tym postem na:

Utw贸rz darmowe konto na forum --- Zaloguj si臋 --- Polub Blogowicza na FB!
Do艂膮cz do grupy Blogger贸w na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team

Zaproszone osoby: 84
Imi: Arkadiusz Narowski
Pom贸g艂: 816 razy
Do艂膮czy艂/a: 01 Sty 2006
Miasto: Wroc艂aw

Wys艂any: 2017-08-13, 20:05   Re: rotator w艂asnych wpis贸w w szablonie Lex z templateclue