Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Zamknięty przez: Htsz
2014-07-14, 01:25
Autor Wiadomość
bonq 

Dołączył/a: 20 Wrz 2011
Posty: 0

Wysłany:    Nieśmiałe początki bloga

Witam. Jak w temacie - pragnę założyć własnego bloga. Mam zamiar kupić domenę .eu na 1&1. Chciałbym działać na platformie Word Press. Wiem także , że muszę założyć konto ftp na http://www.000webhost.com/ (interesuje mnie darmowy hosting). Jestem początkującym bloggerem i chcę prosić, aby ktoś skleił mi te informacje w całość i podał (najlepiej w punktach) co muszę po kolei robić tzn: zarejestruj się tu, wpisz tamto itp. Jak połączyć wykupioną domenę z kontem FTP ? Proszę także o link do dobrej instrukcji WordPress'a od podstaw.
Z góry dziękuję.
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2011-09-21, 00:57   

ja bym zaczął od poczytania opinii o 1and1 oraz ich regulaminów, o tym czy z domenami jest tam wszystko w porządku i czy nie robią problemów. Tu na forum mamy o nich temat, ale ma już rok i warto zweryfikować ;)

druga sprawa do opinie o 000webhost, nie wygląda to najlepiej - przeczytałem tylko jeden temat z zeszłego roku na jakimś forum. tutaj też warto zweryfikować opinie o tym hostingu - konkretnie o jego darmowej wersji, bo ona Cię interesuje.

W przypadku darmowego hosta musisz być przygotowany na różne ograniczenia (np w ilości zapytań do bazy i obciążeń, które może generować Twoja strona). Darmowe hosty wyświetlają często reklamy, kasują niewygodne pliki - trzeba się z tym liczyć ;)