np. "fajna dupa" w wielu kręgach typowo męskich oznacza ładną dziewczynę (w mniemaniu określającego ją tym mianem). Rozmowa odbywa się wtedy o całokształcie Maryni - jej wdziękach.
ale spotykane jest też "fajna dupa z twarzy" (przemilczmy poziom tej wypowiedzi ) - wtedy obraz rozmowy o dupie Maryni zmienia całokształt - i rozmowa toczy się na temat jej buzi
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Imię: Sabina Pomogła: 1 raz Wiek: 33 Dołączyła: 03 Sie 2008 Posty: 517 Miasto: Z południa
Wysłany:
2009-08-29, 21:07
a nie powinno sie czasem pisać "o dupie Maryny"?
może na temat jej czterech liter powstało wiele legend, powtarzanych przez wielu ludzi (i każdy dodał coś od siebie ), że dupa Maryny weszła na stałe do j. polskiego jako synonim czegoś tam?
nie wiem nie znam się xD
______________________________________________________ Nie ma podpisu. Uciekł
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
ale to określenie nie oznacza raczej "nudności" a coś w rodzaju "bezsensowności" - "gadanie o niczym" - w takim razie my się tu staramy dowiedzieć co w Marynie ciekawego a to całkiem na odwrót jest ?
Imię: Asia Pomogła: 39 razy Wiek: 36 Dołączyła: 21 Wrz 2007 Posty: 1500 Miasto: Warszawa
Wysłany:
2009-08-29, 23:29
w moich stronach zawsze mówiło się 'o dupie Maryni'... zmiękczamy ją. nie znam opcji z 'Maryną'.
Bohaterka jest nieciekawa, bezsensu gada i dlatego cała Polska co dnia ją wspomina. ciekawe , czy można odnaleźć odpowiedniki naszej wiejskiej dziewki w historii starożytnej ... hm ... a może Majowie też w nią wierzyli? ale na przykład była ona wtedy w innej postaci?
______________________________________________________ teraz ja jestem sprite, a ty pragnienie
lapavlo [Usunięty]
Wysłany:
2009-08-30, 00:00