Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Zamknięty przez: Htsz
2013-02-09, 00:02
Autor Wiadomość
macikiw2 

Dołączył/a: 02 Kwi 2011
Posty: 4

Wysłany:    [strona, php] Kod na rejestracje

Witam was serdecznie .. Może dla was będzie to banalne pytanie , ale jestem początkujący . Chciałbym dodać do swojej strony WWW , możliwość rejestracji do niej( z późniejszą możliwością przypomnienia hasła i ogólnie z wszystkimi procesami np. jak na tej stronce) , lecz nie posiadam żadnego gotowego kodu (bo sam nie napiszę tego , nawet nie wiem jak bo tego języka nie znam ..) Szukałem po google znalazłem wiele szablonów itp. ale ogólnego formularze rejestracji itp się nie doszukałem ... Więc jakby ktoś miał jakiegoś gotowca to z chęcią bym go poznał ..
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2011-04-02, 21:01   

Do tego będziesz potrzebował skryptów PHP (itp.), które korzystają z bazy danych.

Najłatwiej jest chyba zainstalować sobie jakiś darmowy CMS i oprzeć stronę na nim.

Do wyboru masz kilka ciekawych:
- Wordpress (pl)
- Drupal (pl)
- Joomla (pl)
- PHP-Fusion (pl)
______________________________________________________
nie radzisz sobie? :arrow: pomoc indywidualna oraz blogi i strony na zamówienie
zapraszam do przewodnika po forum oraz grupy Blogger Polska! na fb

Think before you post™ | ^_^ na każdego posta znajdzie się riposta™

Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąć
lubię to! na facebooku. :^^: