Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Zamknięty przez: Htsz
2014-08-21, 16:13
Autor Wiadomość
MasterZMC 


Dołączył/a: 25 Lip 2009
Posty: 6

Wysłany:    Który serwis blogowy oferuje najwięcej możliwości ?

Chciałbym założyć sobie bloga, jestem laikiem. Widziałem, że na blogu można umieszczać zdjęcia, muzykę, filmiki. I tu pierwsze moje pytanie: Czy jest jakieś ograniczenie co do pojemności na blogach? Jeśli tak, to który serwis blogowy oferuje największą pojemność?
I drugie pytanie: Który serwis blogowy oferuje najwięcej możliwości przy tworzeniu bloga? Innymi słowy chciałbym mieć blog z dużą ilością różnych bajerów.
I jeszcze jedno: czy po długim nie użytkowaniu bloga jest on usuwany przez administratora?
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

miglu149 
mm1

Imię: Piter
Wiek: 29
Dołączył/a: 21 Lip 2008
Posty: 2220

Wysłany: 2009-07-25, 20:16   

Na blog nie wgrywasz zdjęć, więc ograniczeń raczej nie ma...

Blog.pl jest dobry.

Cytat

czy po długim nie użytkowaniu bloga jest on usuwany przez administratora?

Na blog.pl jest to chyba 3 miesiące, ale głowy nie dam.
 
  podziel si� tym postem na:
Krzysiek 
WordPress.Klub
Pan Cosiek


Zaproszone osoby: 4
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył/a: 18 Maj 2008
Posty: 3466
Miasto: R-ków.

Wysłany: 2009-07-25, 20:34   

miglu149, usuwanie bloga na blog.pl po 3 miesięcy to teoria, w praktyce nikt starych i nietykalnych blogów nie usuwa (mowa o administracji).

Dobre serwisy blogowe według mnie to: blog.pl, ownlog.com i blog4u.pl

MasterZMC napisał/a:

Czy jest jakieś ograniczenie co do pojemności na blogach? Jeśli tak, to który serwis blogowy oferuje największą pojemność?