Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
Tester11 
Blogger.Klub

Dołączył/a: 01 Paź 2011
Posty: 3

Wysłany:    Nazwy firm/restauracji i ich strony internetowe w blogach.

Witam, jestem zupełnie nowy w świecie blogów dlatego to pytanie może być dość banalne dla większości z was, nie mogąc jednak uzyskać jednakowej odpowiedzi w necie pytam i tutaj mając nadzieje, ze ktoś mi w końcu podpowie.

Chcę założyć bloga tematycznego poświęconego pizzeriom/restauracjom w moim rodzimym mieście, problem polega na tym, że nie wiem czy dozwolone jest umieszczanie w blogu ich nazw oraz stron internetowych aby czytelnicy mogli się dowiedzieć więcej o tych instytucjach i poznać moją subiektywną opinię na ich temat.
Coś takiego jest możliwe czy wymagana jest jakaś zgoda właścicieli na publikowanie ich nazw?
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Atre 
Blogger.Klub
Taka Katarynka


Imię: Agata
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Cze 2011
Posty: 136
Miasto: Warszawa

Wysłany: 2011-10-01, 23:31   

Osobiście uważam, że nie potrzebujesz żadnego pozwolenia. W Polsce wolność słowa ma się dobrze, więc masz prawo do wypowiadania swojej opinii.
______________________________________________________
krewetki i szczypiorki.
 
  podziel si� tym postem na:
Tester11 
Blogger.Klub

Dołączył/a: 01 Paź 2011
Posty: 3

Wysłany: 2011-10-01, 23:39   

Wielce by mnie cieszyła taka odpowiedź ale chętnie też przeczytałbym opinie kogoś doświadczonego własnie w takiej dziedzinie, może jeszcze jakieś info na ten temat?
 
  podziel si� tym postem na:
Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2011-10-02, 00:25