Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
Basia 
WordPress.Klub


Imię: Basia
Wiek: 37
Dołączyła: 21 Sty 2013
Posty: 296
Miasto: Gliwice

Wysłany:    Notki prawne na blogu

Notki prawne na blogach - macie u siebie? Uważacie, że są potrzebne?

Chodzi mi o :
  • Website Disclaimer - wyłączenie odpowiedzialności (np. piszę o zdrowym odżywianiu ale nie jestem lekarzem więc cokolwiek zrobicie z tego co radzę powinniście się skonsultować z lekarzem)
  • Terms and Conditions / Terms of Service - Warunki / Zasady (np. używając tej strony zgadzasz się na poniższe warunki.... )
  • Copyright Notice - O prawach autorskich (np. jestem autorem wszystkich treści na blogu i nie pozwalam Wam ich kopiować)
  • Privacy Policy - Polityka Prywatności (np. zbieram dane o Was w taki czy inny sposób i wykorzystuje je tak i tak)

Sama się nad takowymi zastanawiam, bo na większości stron w jęz. angielskim takie informacje się znajdują. Nie mówiąc już o tym, że jeśli Twoja strona używa ciasteczek (cookies) to zgodnie z prawem UE powinniśmy wyświetlać o tym komunikat i dać użytkownikowi możliwość ich wyłączenia (oraz dodać odpowiednią Cookie Policy, która może być częścią polityki prywatności).
______________________________________________________
www.SlonecznyBalkon.pl - Moje małe miejskie ogrodnictwo balkonowe :)
Słoneczny Balkon na FB
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Ines 
Blogger.Klub


Dołączyła: 15 Sty 2013
Posty: 71

Wysłany: 2013-01-26, 19:41   

Dobre pytanie. A jeśli już to umieścić to gdzie? W osobnej zakładce?
 
  podziel si� tym postem na:
T-Virus 
Blogger.Klub
Szanowny Pan Bloger.


Zaproszone osoby: 14
Imię: Tomek
Wiek: 29
Dołączył/a: 23 Maj 2011
Posty: 319
Miasto: Kraków