Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Przesunięty przez: Htsz
2011-12-30, 02:47
Autor Wiadomość
belmondziak 

Dołączył/a: 25 Gru 2011
Posty: 1

Wysłany:    pl.Manifo.com - opinie

Witam,

chcę założyć bloga jednak kompletnie nie znam się na programowaniu i tego typu rzeczach.
Trafiłem na portal pod tytułem manifo.pl gdzie tworzy się w bloga w kreatorze.
Zna ktoś ten portal,jakie są o nim opinie,warto wykupić abonament roczny?

Pozdrawiam
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2012-01-16, 02:38   

Minęło już trochę czasu, ale dopiero niedawno miałem okazję przyglądnąć się tej stronie.
Wygląda na dobrze spożytkowane pieniądze z Unii. Pomysł ciekawy. Strona prezentuje się dobrze. Mają już za sobą sukcesy w konkursach i ponad 5tys. fanów na Facebooku.

Na Youtube dostępne są dwa filmiki. Pierwszy promocyjny:

Oraz drugi z prezentacją możliwości - pokazany jest edytor Manifo:


Nie zakładałem konta, więc swoją opinię piszę na podstawie tego co widzę z zewnątrz.

Obsługa wygląda na bardzo łatwą. To duży atut w walce z darmowymi hostami, gdzie dostajemy jedynie dostęp do powierzchni dyskowej a stronę musimy utworzyć sobie sami. Tutaj odbywa się to za pomocą suwaków, kliknięć i klepania w klawiaturę - jak twierdzą autorzy - bez znajomości programowania.

Wybieramy szablon (z bogatej oferty kilkuset sztuk), jest on podzielony na strefy, które możemy edytować. Każdy może sobie zatem z tego samego szablonu utworzyć zupełnie różne strony.