m@tarci
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył/a: 16 Sty 2008 Posty: 1500
|
Wysłany:
2008-10-18, 21:52 Polskie Lockheed Martin F-16C/D block 52+
|
|
|
Czy cale polskie spoleczenstwo jest tak pier... walniete czy tylko niekotrzy tak udaja? ja piernicze, Polska jest druga trzecia pod wzgledem nowoczesnosci f-16 na swiecie.
Na pierwszym sa zjednoczone emiraty arabskie z swoim block 60+, zaraz po nich jest Grecja, z tymi samymi samolotami i to z tego samego rzutut co Polska, tyle ze maja troche wiecej elektorniki.
F-16 to najlepszy samolot wielozadaniowy na swiecie do 50 mln za sztuke!!! czy to tak trudno pojac, to zaden stary zlom, stara konstrukcja? he? moze ktos zaprojetkuje i stoworzy nowa? no tak brak chetnych, do przewidzenia... f-16 sa sprawdzone w boju i w wielu konfliktach, maja chrzest bojowy juz dawno za soba, maja rowniez perspektywy rozwoju i sa przy tym bardzo dobrym i tanim sprzetem.
Mirage = epci fail, a grippen jest nowy i nie ma jeszcze chrztu bojowego, tak czy inaczej jest w tyle za w pelni wypasinym i naszpikowanym najnowsza elektronika f-16.
W kwestii elektroniki i przedewszystkim radarow, f-16 jest naprwde naszpikowany nowoczesna elektornoia iposiada mozliwosc wladownia do niego prwie dwa razy tyle, co w wielu samolotach wielozadaniowych nie jet lawe, m.in. z braku miejsca, a radary juz w block-60 to AESA, te same ktore posiadaja F/A-18E/F.
Silniki do dupy? kolejny gowniany argument polskich debili i ignorantow, coz moze wlasnie w tej chwili obrazm was, ale to juz wylacznie wasz, nie moj problem... obecnie f-16 jest wyposazony w trzecia wersje silnikow i za niedlugo doczeka sie nowej serii, tak samo bedzie z niektorymi podzespolami elektroniczynymi i z radarami, to wszystko zostanie wymienione, na nowe i f-16 bedzie juz calkiem wymiatal i sial groze. ...zapomnilabym silniki, radary, elektornika i to nie koniec nowych czesci nastepnej generacji, rowniez ma byc nowy system bojowy AMRAM block-8 i temu pochodne.
Najwiekszy problem, to prasa i ogolnie te cholerne media, kotre placza przy kazdej najmniejszej awarii, ale juz o awaryjnosci i problemach migow i suk-22 nie wspominaja.
Btw. nabardziej smiesza mnie osoby juz w troche wiekszym wieku niz moj, tacy dorosli, z konkretna wiedza o swiecie i wyrobionym swiatopogladem, a jednak bez konkretnej wiedzy n temat ktory zazwyzcja sie wpowiadaja, tak, to prawda ze polskie f-16, dymily sie, mam nawet zdjecia i dowody, byly rozengo typu awarie i problemy, ale niestety ludzie glupi i nie majacy nigdy wczesniej do czynienia z lotnicwem, nie wiedza ze awaryjnosc mysliwcow w fazie fazie wstepnej to rzecz najnormalniejsza w swiecie i o dziwo rszta kroajow takich jak np. Niemcy, USA czy Wielka Brytania, tez tak ma z nowymi(swoimi) maszynami.
P.S oczywsicie chcialbym poznac wasze opnie na ten temat i prosilbym o skomentowanie mojej wypowiedzi przy okazji.
|
______________________________________________________ BRAVERY CALLS MY NAME |
|