Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Zamknięty przez: Htsz
2013-02-04, 02:33
Autor Wiadomość
gosiunia304 
Blogger.Klub

Imię: julia
Dołączyła: 27 Wrz 2012
Posty: 6

Wysłany:    gdzie mogę pisać na forum? wszędzie limity

witam mam na imię Julia jestem całkiem zielona w tym temacie ale zamarzylam o blogu i mam .
Troszkę nie rozumie dlaczego nie mogę napisać posta,rozumiem ze potrzebuje 5 żeby założyć temat ok!Ale jak mam je pisać skoro jak wchodzę w dany temat otrzymuje wiadomość ze nie mogę bo nie mam 5 postów lub muszę być członkiem klubu-jestem i nadal nie mogę ,a to jest chyba jedyne forum które znalazłam z dobrymi radami i fajnie zorganizowana pomoce. Proszę o pomoc i wyjaśnienia jak mogę zacząć pisać? dziękuje!
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Htsz 
Blogger Product Expert
Blogowicz.Team


Zaproszone osoby: 84
Imię: Arkadiusz Narowski
Pomógł: 816 razy
Wiek: 38
Dołączył/a: 01 Sty 2006
Posty: 8948
Miasto: Wrocław

Wysłany: 2012-09-28, 19:17   

hej, przeniosłem Twój temat, bo w dziale powitalnym przedstawiamy siebie ;)

tu masz kilka tematów, które warto przeczytać:

http://forum.blogowicz.in...anie-vt5643.htm
http://forum.blogowicz.in...orum-vt5229.htm
http://forum.blogowicz.in...-forum-vf91.htm

każdy dział jest opisany, tylko niektóre mają limit
______________________________________________________
nie radzisz sobie? :arrow: pomoc indywidualna oraz blogi i strony na zamówienie
zapraszam do przewodnika po forum oraz grupy Blogger Polska! na fb

Think before you post™ | ^_^ na każdego posta znajdzie się riposta™

Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąć