OLIWKOWA [Usunięty]
|
Wysłany:
2006-11-08, 18:22 Polacy o Holendrach i Belgach
|
|
|
Witajcie
Zwracam się do Was o pomoc. Mam nadzieje, ze mi jej nie odmówicie.
Jestem studentka filologii niderlandzkiej w pięknym mieście Wrocławiu. Gdyby ktoś miał wątpliwości to filologia niderlandzka to język, kultura, historia i wszystko co związane z Holandia i z Belgia. Chciałam w tym semestrze napisać prace semestralna dotycząca tego jak Polacy postrzegają Holandie, Belgie i ich mieszkańców. Byłabym Wam bardzo wdzięczna gdybyście zechcieli wyrazić swoja na ten temat opinie:> Np. jakie jest wasze pierwsze skojarzenie ze słowem Holandia? Co myślicie o Belgach itp. Może znacie osobiście jakiś Belgów lub Holendrów? Macie rodzinę w 1 z krajów Beneluksu ? A może byliście tam kiedyś na wakacjach? Co Wam sie rzuciło w oczy? Co Wam sie podobało?
Możecie tez wyrazić swoje zdanie na temat aborcji, "lekkich" narkotyków i małżeństw homoseksualnych, które w Holandii sa przecież dozwolone!!
Jeżeli ktoś z Was ma ochotę to możecie tez wykonać jakąś grafikę albo nawet zeskanowac rysunek przedstawiający jakieś Wasze wizje tych krajów. A może znacie jakieś żarty dowcipy dotyczące Holendrow / Belgów ?
Każda informacja jest dla mnie na wagę złota Na pewno zamieszczę je w mojej pracy. Przy czym nie mam zamiaru komentować ani oceniać Waszych opinii. Chodzi mi tylko o stworzenie takiego obrazu przeciętnego Polaka o Holandii i Belgii.
A jeżeli macie jakiś znajomych Holendrow lub Belgów którzy chcieliby wyrazić swoja opinie o Polsce i Polakach, to ja ja także bardzo chętnie poznam. (mogą być po niderlandzku lub po angielsku)
Jeżeli ktoś będzie chciał potem poznać efekty mojej pracy to chętnie je udostępnię Prace musze przygotować do grudnia, ale zależy mi żeby jak najszybciej zdobyć jak najwięcej Waszych opinii.
Dodam ze chętnie poznam tez Wasze opinie o Polakach ogólnie, i o Polakach za granicą.
Z gory bardzo wszystkim dziękuję za podzielenie sie swoim zdaniem.
Serdecznie pozdrawiam,
oliwkowa