sorki, ale nie kumam, ponieważ też jestem całkiem zielony który kod mam wkleić z pierwszej strony, i jakie elementy w kodzie powinienem zmienić na własne aby mi się wyświetlały i lista rozwijała?
który kod mam wkleić z pierwszej strony, i jakie elementy w kodzie powinienem zmienić na własne aby mi się wyświetlały i lista rozwijała?
Mój wpis: Wysłany: 13-07-2012, 18:34 główne menu bloga z rozwijanymi podstronami - są tam nawet obrazki z podglądem.
Pierwszy kod masz CSS - tam się edytuje marginesy i kolory, trochę opisów jest na kolejnych podstronach tematu. Drugi kod to HTML, w którym jest spis linków. Musisz podmienić nazwy i adresy url na swoje.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
kurcze wielkie podziękowania dla Htsz, robisz świetną robotę i wszystko ładnie tłumaczysz. Wiele się dzięki temu blogowi nauczyłem. Efekty dla podejrzenia w stopce. Htsz masz jekieś uwagi?
Htsz, bardzo Ci dziękuje(my) za pomoc, Ty jeden to wszystko ogarniasz.
Robię wszystko według wskazówek, a przynajmniej staram się i dalej jest nie tak jak powinno i rozwija się tylko do pierwszej części. Kody mam z pierwszej strony.
Cytat
Zaczynamy od CSS, który wklejamy w Edytuj HTML:
wkleiłam, w gadżet też wkleiłam. Pozmieniałam to co miałam zmienić, czyli
Cytat
nie zamykamy danej pozycji znacznikiem </li> przed kolejnym <ul class='children'> tylko dopiero na końcu
i nadal nic...
Kod w szablonie co prawda edytowałam, ale tylko w kolorach.
Obecnie gadżet wygląda tak
Dwa posty nad Twoim masz moją wypowiedź, w której napisałem o poście z pierwszej strony. Czy ten kod CSS masz pobrany? bo jest ich tam kilka. Ten post zawiera także obrazek z efektem jaki uzyskasz. Rozumiem, że nie działa Ci drugi poziom rozwijanej listy? jeżeli tak to z tym kodem zadziała.