Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Autor Wiadomość
Asiek 
Blogowicz.Friend


Imię: Asia
Pomogła: 39 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 21 Wrz 2007
Posty: 1500
Miasto: Warszawa

Wysłany: 2009-02-27, 09:11   

Krzysiek napisał/a:

Amira, a pierwsze kierunek przerwałaś?

Tak, przerwałam. To nie było dla mnie
______________________________________________________
teraz ja jestem sprite, a ty pragnienie
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

flov 


Pomogła: 1 raz
Wiek: 36
Dołączyła: 01 Sty 2009
Posty: 64

Wysłany: 2009-03-02, 00:12   

Amira, studiowałaś żywienie człowieka, prawda?

Ja to właśnie studiuję i mam masę wątpliwości teraz. Trzy lata i na temat żywienia nie nauczyłam się prawie nic, za to umiem rozwiązywać całki podwójne, rysować śruby i obliczać naprężenia gnące wału i równania strugi. Czy jakoś tak :P no bo w końcu "studia inżynierskie" :/
 
  podziel si� tym postem na:
rashell 
Blogowicz.Friend


Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Dołączyła: 23 Lip 2008
Posty: 875
Miasto: katowic

Wysłany: 2009-03-02, 00:30   

a ja pójde na grafiike ;D
 
  podziel si� tym postem na:
Asiek 
Blogowicz.Friend


Imię: Asia
Pomogła: 39 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 21 Wrz 2007
Posty: 1500
Miasto: Warszawa

Wysłany: 2009-03-02, 01:16   

flov, dokładnie o to w tym chodzi. uczysz się masy rzeczy całkowicie niepotrzebnych i nawet niezwiązanych z żywieniem. ja zrezygnowałam, koleżanki mi zaazdroszczą, ale żal im to rzucać po dwóch latach. poza tym ja miałam gdzie pójść, bo jednak informatyka jest mi bliska, a one narzekają, że nawet nie mają na co wymienić tego kierunku ;)
żywienie brzmi fajnie na początku. potem jak w to wejdziesz, okazuje się, że sama wskoczyłaś do głębokiej wody.