Trudno mi powiedzieć jakich blogów nie lubię...raczej skłaniam się do napisania jakich nie odwiedzam, a są to blogi sportowe, z recenzjami książek i filmów, pisanych przez nastolatki, niektóre kosmetyczne mnie odrzucają i te o modzie, gdzie mody tak naprawdę brak, a i jakoś kulinarne mnie nie łapią za serce.
wilczi91 Blogger.Klub
Wysłany:
2014-02-26, 17:32
Ja zauważyłam, że ostatnio nie lubię blogów monotematycznych, czyli jak ktoś pisze tylko o modzie, o filmach czy kosmetykach. Lubie takie gdzie tematyka jest trochę zróżnicowana, oczywiście bez przesady z tym zróżnicowaniem
Pseudo mody prezentowanej przez pedałów w rurkach czy tam jutuberów, niestety nie znam się, dla których jeden z ciekawszysch projektantów to schleswig holstein. Jak ja nienawidzę tej całej bandy pustych nastolatków i starszych nastolatków, którzy nie potrafią wziąć się za robotę.
Ja o dziwo mam kilka blogów, na które zaglądam, mimo że ich... nie lubię. Taki ze mnie obserwator. Obecnie jestem zaintrygowana tym, że blogi, które z rzadka podrzucają mi łakomy kąsek, który by mnie porwał, są tak bardzo popularne. Jestem po prostu ciekawa, chociaż wiem, że to mi minie (już mija ).
Jak po samym swoim blogrollu widzę, mam tam taką mieszaninę tematyczną, że nie mam co pisać o lubieniu czy nielubieniu czegokolwiek. Dobrze prowadzony (co jest subiektywne) blog o jelicie też może porwać .
GoodByAccident [Usunięty]
Wysłany:
2014-03-01, 14:13
najbardziej to chyba takich gdzie aż bije po oczach, że został stworzony do robienia wielkiej kasy np. umieszczeni obserwatorzy pod nagłówkiem.... nie czytam, ale jeśli są zwolennicy to nie krytykuję. Ja nie lubię.
Po pierwsze: blogi-pamiętniki. No nie zdzierżę, nie obchodzi mnie życie obcych osób, a o tym, co się dzieje u znajomych, wolę rozmawiać przy okazji spotkania. Wyjątek: Chustka! Pamiętnik, bo jak nazwać bloga, na którym czytamy zmagania z chorobą nowotworową, ale Asia pisała tak wciągająco, biło od niej takie ciepło, że nie dało się tego nie czytać.