Kiedyś miałem kompletny chaos. Raz wrzucałem codziennie, czasem raz na dwa tygodnie ale jako, że ostatnio trochę poprawiły mi się statystyki ustaliłem sobie prostą rozkładówkę, której oczywiście trzymam się w granicach rozsądku i która na ten moment się nawet sprawdza:
Poniedziałki - poradniki z piwowarstwa
Środy - degustacje piw niszowych
Piątki - wpisy związane z interakcją z innymi ludźmi (aktualnie "Nie znam się, to się wypowiem" - w najbliższy weekend gość specjalny i jakby nie było - sława)
Weekendy - Wszelkie teksty "bonusowe" - recenzje pubów i restauracji, fotorelacje, wizyty w browarach, relacje z warzenia różnego piwa, konkursy.
Cała rozkładówka nie jest sztywna i obiecana, po prostu staram się jej trzymać i np w tym tygodniu w piątek pojawia się recenzja multitapa, a "Nie znam się, to się wypowiem" będzie w weekend z racji naprawdę specjalnego gościa
Daje to aktualizacje minimum 3x na tydzień w równych odstępach czasu.
Żeby zawsze było widać, że coś się dzieje na FanPage postuję często, ale nieregularnie. Poza informacjami o nowych wpisach wrzucam ciekawostki o piwie i piwowarstwie, wiadomości i odrobinę humoru, a także wszystko to, co po prostu zbyt krótkie, by mogło trafić na bloga. W ten sposób przypominam wszystkim natrętnie o swoim istnieniu
Imię: Gosia
Wysłany:
2014-09-08, 20:51
Ja sobie cały czas obiecuję, że zacznę regularnie zacznę zamieszczać posty. Tylko mi to nie wychodzi. Przez niespełna 6 miesięcy zamieściłam zaledwie 14 postów co daje średnio 2,33 posta miesięcznie (do tego bardzo nieregularnie)
Ja staram się publikować 2 posty tygodniowo - oczywiście nie zawsze się da bo jedna praca, druga praca do tego studia, jednak nauczyłam się przygotowywać materiał za jednym zamachem na kilka postów a mając już zdjęcia pozostaję tylko stworzyć tekst zauwazyłam, że jak miałam dwutygodniowe przerwy to statystyki leciały na łeb - teraz staram się to nadrobić