sMiley O.S.T.R. ma to coś w sobie, to chyba charyzma sprawia, że tak do siebie przyciąga
Jeśli chodzi o raperów to przesłodki jest Fisz, uwielbiam jego muzykę
Jak już jestem przy muzykach to Charlyn Marshall (Cat Power) też jest urocza i ma boski głos, polecam cover Lost Someone w jej wykonaniu!
[off]Fisza ciężko nazwać raperem jego siła tkwi w tym, że jest wszechstronny i nie można jego twórczości wrzucić do jednej szufladki [/off]
było już trochę takich pań, które mi się podobały, niektóre nadal się podobają, mimo, ze doszło im trochę lat ;P
na pierwszy plan Anna Przybylska, ten głos i uroda mi się podoba
dawniej, za czasów młodzieńczych była też Avril Lavigne
podobała mi się też Lana z serialu Tajemnice Smallville -> Kristin Kreuk
ogólnie sporo tego
Mischa Barton ze zdjęcia na górze wygląda sympatycznie, Angelina uważam, że jest przereklamowana a Olivia Wilde wyszła tu na zdjęciu bardzo fajnie, w serialu wydaje mi się być mnie atrakcyjna niż na tym foto.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Mi też się Lana podobała Ale ta blondynka ("dziennikarka") też całkiem fajna była
Co do Fisza - fakt, patrzmy chociaż na jego nowy projekt Kim Nowak - ich płyta wychodzi teraz jakoś na dniach.
Katie Melua (o której krążą plotki, ze jest bi), ah te jej oczka! 100% Słodyczy!
Anna Przybylska całkiem fajna ale ja jednak wolę jej koleżankę z planu KSD,
Monikę Buchowiec
Rude,blondynki z aparatami na zębach - maksymalnie urocze i kręcące! I te jej kości policzkowe,usta...Mmm
miglu149 mm1
Imię: Piter Pomógł: 30 razy Wiek: 30 Dołączył/a: 21 Lip 2008 Posty: 2220
Wysłany:
2010-05-15, 09:52
Taką fajną, dziecinną trochę twarz ma Katie Holmes.
Wysłany:
2010-05-28, 21:07
Z kobiet Już od dawna lubię sobie na nią popatrzeć, mimo że uważana jest za siaką i owaką, do tego podróbkę Jolie, ale moim zdaniem lepsza podróbka niż oryginał:
Megan Fox