Blogerzy wszystkich platform, łączcie się!

Dyskusje Blogerów, Fotoblogerów i Vlogerów, fora blogowe, graficzne, ogólnotematyczne
rozmowy o blogach, porady, instrukcje, ciekawostki z internetu



::
Przesunięty przez: Htsz
2015-01-03, 23:49
Autor Wiadomość
kasia89tn 
Blogger.Klub


Imię: Kasia
Wiek: 34
Dołączyła: 03 Mar 2013
Posty: 40
Miasto: Toruń

Wysłany:    [WordPress] kilka pytań od laika przed startem bloga

Od 6 lat mam bloga na blogspocie i myślę, że nadeszła pora, aby przenieść się na własną domenę z szablonem opartym na WP. Nigdzie jednak nie mogę znaleźć szablonu, który odpowiadałby mi w 100%, a nie chcę płacić za domenę i hosting dopóki nie będę pewna tego, że blog będzie wyglądał tak, jak powinien (mam swoją wizję i... albo ta, albo żadna). W związku z tym mam kilka pytań (jeśli chodzi o WP to jestem kompletnym laikiem):

1. Czy możliwe jest założenie gdzieś hostingu i własnej domeny na bezpłatny okres testowy? Ot, tyle żeby przez tydzień albo dwa pokombinować z pobranymi z internetu szablonami i sprawdzić czy po wprowadzeniu drobnych zmian spełnią moje oczekiwania.

2. Czy warto zainwestować w szablon robiony na zamówienie i jakie to mogą być koszty? Kilkaset złotych? Kilka tysięcy?

3. Na blogspocie można sporo pokombinować z wyglądem bloga grzebiąc w kodzie html. Jakich zmian można dokonywać w szablonach WP, które są bezpłatne (chodzi mi głównie o kolorystykę i nazwy widgetów - da się?)?

Z góry dziękuję za pomoc :)
 
  podziel si� tym postem na:




Utwórz darmowe konto na forum --- Zaloguj się --- Polub Blogowicza na FB!
Dołącz do grupy Bloggerów na FB

Alechanted 
WordPress.Klub
Piwowar


Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył/a: 03 Wrz 2014
Posty: 107
Miasto: Gliwice

Wysłany: 2015-01-03, 23:23   

ad.1